دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با حمایت از مصوبه شهرداری تهران درخصوص ارتقاء شغلی بانوان کارمند اظهار کرد: این مصوبه گواه آن است که هیچ محدودیتی انجام نشده است بلکه شهرداری به دنبال ایجاد تکریم بانوان و تحکیم بنیان خانوده بوده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تقدیر از عملکرد فرهنگی محمدباقر قالیباف در تکریم و ارج نهادن به مقام زن و خانواده گفت: رفتار های مناسب درخصوص بانوان کارمند در راستای تکریم جایگاه زنان در نهادها و سازمان ها باید الگوبرداری شود. 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقای جایگاه برخی مشاغل بانوان در شهرداری تهران به معنای ایجاد محدودیت نبوده است، تصریح کرد: شان بانوان کارمند باید در حوزه اشتغال حفظ شود و این بدان معناست که نقش آفرینی بانوان باید به سمت حوزه های کارشناسی سوق پیدا کند و تصمیم مدیران شهری مبنی بر توجه به این جایگاه مورد حمایت بوده و قابل تقدیر است.

نماینده مردم تهران با اشاره به برخی مخالفت ها و اظهارنظرها درباره مصوبه شهرداری تهران خاطر نشان کرد: باید از کسانی که به این مصوبه اعتراض می کنند پرسید آیا نسبت به خانواده خود نیز چنین احساسی دارند و آیا اگر اعضای خانواده شان هم مجبور باشند در این مشاغل سخت حتی بیش از ساعت اداری مجبور به کار کردن باشند باز هم همین نگاه مخالف را دنبال می کنند؟

طلا با بیان اینکه رفتار مدیریت شهری در راستای آموزه های دینی بوده است ، افزود : این مصوبه به هیج عنوان محدودکننده توانایی ها و قابلیت های بانوان در شهرداری تهران نیست بلکه این مصوبه عین کرامت است و در جهت بهره گیری مناسب از توانایی ها و قابلیت بانوان شاغل در این حوزه است.
 

برچسب ها: حمایت ، شهرداری ، تهران ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار