عضو کمیسیون انرژی مجلس شوراس اسلامی از تقدیم اساسنامه شرکت ملی نفت بعد از تعطیلات تابستانی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

"عبدالله تمیمی" نماینده مردم شادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین جزییات بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی نفت در کمیسیون انرژی مجلس گفت: متاسفانه اساسنامه شرکت ملی نفت از سال‌های 63 و 64 هیچ‌گونه تغییری نداشته و با روح و مقتضیات امروزه در بخش‌های گوناگون همچون استخدام، انرژی، قراردادها و ... سازگار نیست، لذا کمیسیون انرژی برای بررسی این مهم کارگروهی متشکل از کمیسیون انرژی، وازرت نفت و سازمان بازرسی تشکیل داد.

وی افزود: پس از هفته‌ها کار مداوم بر روی این طرح، یک اساسنامه جامعی تدوین شد و کلیات آن به تصویب کمیسیون انرژی رسید، پس از تصویب کلیات این اساسنامه، روند بررسی جزئیات آن در کمیسیون آغاز شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: ان‌شاالله بعد از تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی این طرح تکمیل شده و به صحن علنی مجلس تقدیم خواهد شد.

گفتنی است، اساسنامه شرکت ملی نفت در بخش‌های مختلف مجلس از جمله کمیسیون اجتماعی، اصل ۴۴ قانون اساسی و حمایت از تولید ملی، عمران به عنوان کمیسیون های فرعی و کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه و محاسبات به عنوان کمیسیون‌های اصلی مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار