مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نسخه برون رفت از رکود، به دولت ارائه شده است/ بانک‌ها باید به نرخ‌های توافقی و مصوب، پای‌بند باشند، کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور/ تهران، از دوشنبه خنک می شود و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نسخه برون رفت از رکود، به دولت ارائه شده است/ بانک‌ها باید به نرخ‌های توافقی و مصوب، پای‌بند باشند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/4/2462713_994.jpg
رئیس کل بانک مرکزی در نشستی با مدیران عامل واعضاء هیات مدیره بانک‌ها، نقش بانک‌ها را در برون رفت غیر تورمی از رکود اقتصادی تشریح کرد.

کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور/ تهران، از دوشنبه خنک می شود

نقشینه گفت: از روزدوشنبه با نفوذ جریانات شمالی، براي سواحل دریاي خزر ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پراکنده و کاهش دما از دوشنبه تا سه شنبه بین 5 تا 8 درجه سلسیوس در سواحل جنوبی دریای خزر و بین 3 تا 5 درجه برای سایر نقاط نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.

"سکه " 953 هزار تومان/"دلار" 3140 تومان/"طلا 18 عیار" 97 هزارتومان
امروز بازار سکه با دستمایه قرار دادن افزایش اونس جهانی و دلار داخل 2 هزار تومان به ارزش سکه بهار آزادی افزود که البته نیم سکه و سکه 1 گرمی از این روند تبعیت نکردند.

حفظ منافع ملی کشور با بازنگری قراردادها نفتی/ برداشت از میادین مشترک در اولویت وزارت نفت قرار دارد

رئيس كميته بازنگري قراردادهاي نفتي ايران با اشاره به اینکه هرچه منافع کشوربا منافع شركت‌هاي خارجي بيشتر گره بخورد به نفع ما خواهد بود گفت:بنابراین سعی کردیم علاوه بر حفظ منافع ملی کشور بیشترین تکنولوژی و دانش فنی را به کشور منتقل و شرکت نفت را به شرکت بین المللی مبدل سازیم.

چالش‌هایی که "خودروسازان" با آنها مواجه‌اند/باید مقررات‌زدایی کنیم
یک کارشناس صنعت خودرو به چالش‌های پیش روی خودروسازان اشاره کرد و گفت: باید به دنبال مقررات‌زدایی و تسهیل امور باشیم.

روشنایی چراغ بورس انرژی با برق
در جریان معاملات امروز بورس انرژی تنها کالایی که مورد معامله قرار گرفت، برق در نماد بار پایه روزانه بود و خبری از معامله در بازار فیزیکی و کالاهایی چون نفت، متانول و میعانات گازی نبود.

افت و خیز شاخص کل در معاملات اولین روز هفته

شنبه 4 مرداد در پایان معاملات تالار شیشه‌ای تعداد 835 هزار و 935 سهم اوراق بهادار 2 میلیون و 545 هزار و 114 ریال در 40 هزار و 375 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

تولید ۴ محصول جدید پژو و رنو در ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو از تولید ۴ محصول جدید پژو و رنو در این شرکت خبرداد و گفت: ایران خودرو به ترتیب با تولید پژو" ۳۰۱ "و "۲۰۰۸ "با پژو و "کلیو۴"و "کپچر" با رنو همکاری مشترک خواهد داشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار