معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه دو بوستان در منطقه 4 به بهره‌برداری رسید.

 حمید نامی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: باتوجه به وسعت منطقه 4 و به منظور استفاده کیان شهروند منطقه از سرانه فضای سبز دو بوستان جدید به نام‌های ارس و گل در محله کودک احداث شد. 

وی افزود: بوستان ارس با 2100 متر مربع در ناحیه 2 احداث شد و درحال حاضر معابر فضای سبز نیز آغاز شده است. 

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه در ادامه اظهار داشت: پس از تکمیل این بوستان‌ها، بهسازی و مناسب‌سازی محوطه درختکاری شده زمینه‌های بازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی،ست ورزشی بوستان‌ها برای حضور بیشتر شهروندان بویژه بانوان در فصل تابستان را در بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
 
ناصحی افزود: در حال حاضر منطقه چهار و با داشتن 247 بوستان بیشترین فضای سبز را در بین مناطق 22 گانه داراست که با احداث این دو بوستان تعداد بوستان‌های منطقه به 249 خواهد رسید. 

ناصحی در پایان به کاشت نشاء فصلی در بوستان‌ها و فضای سبز منطقه اشاره کرد و گفت: کاشت نشاء فصلی شامل ناز، آشلا نتوس و کوکب کوبی در سطح نواحی و بوستان‌ها هم چنین درحال انجام است جمله نقاطی در منطقه که هفته گذشته عملیات کاشت در آن انجام شده می‌توان به رمپ و لوپ بزرگراه شهید باقری و کلبد (فضای سبز انتهای خیابان استخر) سامانه سرا، مقابل تره بار قنات کوثر اشاره کرد. 

انتهای پیام/    
برچسب ها: سرانه ، بوستان ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار