"کیوان کثیریان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

اکران ویژه عید فطر با استقبال خوبی روبرو خواهد شد

"کیوان کثیریان" منتقد سینما گفت: تنوع ژانرهای مختلف انتخاب شده ویژه عید فطر مخاطبان بسیاری را به سمت سینما خواهد کشاند.

کیوان کثیریان منتقد سینما در خصوص اکران فیلم‌ها در عید فطر به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: سالهاست که اکران فیلم‌ها در عید فطر با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو می‌شود زیرا به نظر می‌رسد که مردم بعد از گذراندن ماه مبارک رمضان به یک سرگرمی احتیاج دارند و به همین دلیل اکران عید فطر با استقبال خوبی روبرو خواهد شد. 

وی در خصوص انتخاب فیلم‌های سینمایی ویژه عید فطر اظهار داشت: با وجود اینکه درصد آثار خوب و مناسب در تولیداتمان اندک است اما انتخاب فیلم‌ها به خوبی انجام شده و از هر ژانری در این بسته ویژه عید فطر موجود است. 

کثیریان ادامه داد: کلاشینکف و ردکارپت می‌تواند سرگرمی خوبی برای مخاطبان باشد، فرشته ها با هم می‌‌آیند فیلمی لطیف و متفاوت است که می‌تواند بخش مذهبی را به خود جذب کند، فیلم سینمایی امروز ساخته میر کریمی هم با جود پیشینه کاری فیلمساز، مخاطبان خاص خود را دارد و در آخر آذر، شهدخت، پرویز و دیگران که رگه‌های از طنز در آن موج می‌زند، انتخاب خوبی برای دیگر اقشار جامعه محسوب می‌شود و مجموع تمام این فیلم‌ها انتخابهای خوبی برای دربرگیری تمام ذائقه‌ها و سلیقه‌های مختلف و دعوت آنها به سینما است. 

وی در خصوص کمبود بعضی از ژانرها در سینمای ایران عنوان کرد: ژانرهای پلیسی، معمایی، حادثه‌ای، اکشن، طنز و اجتماعی در سینمای ایران خالی است و باید بستری برای تولیدات این گونه فیلم‌ها مهیا شود تا سینمایی با تمام سلایق را برای مردم کشورمان به نمایش گذاریم. 

وی در پایان در خصوص دشواری دریافت پروانه ساخت خاطر نشان کرد: با توجه به سختگیری‌های موجود و سلیقه متفاوت مدیران دریافت پروانه ساخت برای فیلمسازان بسیار دشوار است اما با مهیا شدن بستری مناسب برای تولید انواع ژانرها می‌توان آینده رو به رشدی را برای سینما پیش بینی کرد. 


انتهای پیام/ اس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار