مشهد/

آغاز اجرای طرح تابستانه اورژانس 115 در خراسان رضوی

اجرای طرح تابستانه اورژانس 115 با هدف خدمت رسانی به مسافران و زائران مشهد الرضا(ع) در محورهای استان از امروز شروع شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت : در اجرای این طرح تابستانه در خراسان رضوی ، 169 پایگاه با هزار نفر نیروی انسانی و مجهز به پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمت رسانی به مسافران تابستانی و زائران مشهد الرضا(ع) در محورهای ارتباطی استان و درون شهری فعال شده اند .

وی آماده باش همه پایگاه های فعال شهری و جاده ای اورژانس 115 در کل استان، استقرار آمبولانس همه پایگاه های جاده ای در مکان مناسب و در مجاورت حاشیه جاده، آماده باش اورژانس 115 و بیمارستانها و اطاقهای عمل و تامین کادر پزشکی و پرستاری و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و پیش بینی آمبولانس های یدک برای پشتیبانی آمبولانس های فعال را از اقدامات اجرایی در این طرح اعلام کرد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: ستاد هدایت امور درمان دانشگاه برای پذیرش و انتقال بیماران از استان های همجوار و مراکز درمانی استان به مراکز تخصصی و فوق تخصصی 24 ساعته فعال خواهد بود.

وفایی نژاد گفت : در طرح تابستانه اورژانس 115 همچنین با هدف هماهنگی برای ارائه خدمات سریع به زائران و مسافران مصدوم و افراد نیازمند به خدمات اورژانس 115 در داخل شهر نماینده اورژانس در ساعات پرترافیک شهر در بعد از ظهر و شب در مرکز کنترل ترافیک مشهد مقدس مستقر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : این طرح با همکاری دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان رضوی اجرا می شود .

انتهای پیام//

برچسب ها: اورژانس ، تابستانه ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.