قدرداني نايب رئيس مجلس از عملكرد رمضاني سيما

نايب رئيس مجلس از عملكرد سيما به ويژه در ايام ماه مبارك رمضان و به تصوير كشيدن حضور با شكوه مردمي در روز جهاني قدس قدرداني كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي فرد در اين نشست با قدرداني از برنامه هاي رمضاني سيما ، اين برنامه ها را در جهت نشر معارف اسلامي ارزيابي كرد . وي همچنين انعكاس راه پيمايي عظيم مردم در روز قدس را در شبكه هاي مختلف سيما ارزشمند دانست و از تلاش همه كساني كه در اين امر تلاش كردند قدرداني كرد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي به مديران سيما گفت: هم اكنون مسئوليت سنگين و دشواري براي نمايش اقتدار نظام در منطقه ، كشورهاي اسلامي و جهان، به عهده شماست .

وي ضمن بيان موعظه اخلاقي در اين جلسه گفت: تقوا حضور دين در حوزه زندگي و در متن تلاش هاي انساني است و انسان مومن متقي با دو پوشش ايمان و عمل صالح به كار و كوشش مشغول است.

نائب رئيس اول مجلس از مديران سيما خواست در ساخت برنامه ها فضايي ايجاد كنند كه مخاطب استدلال و استحكام سخن برآمده از ارزش هاي اسلامي را به خوبي درك كند.
وي با اشاره به آيه شريفه «قولوا، قولاً سديدا» تاكيد كرد برنامه سازي و توليد آثار هنري چنان چه با سخن ارزشي محكم و متقن همراه باشد، در انتقال ارزش ها موثر خواهد بود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار