داعش به دنبال نابودی دموکراسی در عراق است

ملت عراق، باید بدانند که نظام خلافت داعش که حرمت شکنی می کند و مردم بیگناه را می کشد، هیچ رابطه ای با خلفای راشدی و نطام خلافت اسلامی ندارد و هرکه در سایه حاکمیت داعش منفور، از خلافت راشدی سخن به میان آورد، او خود نیز داعشی است

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی عراق"؛ گروه تروریستی داعش، به دنبال از بین بردن شیعیان و نابودی نوری مالکی نیست، بلکه اصولا به دنبال نابودی دموکراسی در عراق است.

کسانی که اعتقاد دارند ظهور ابوبکر بغدادی در میدان جنگ اخیر با داعش، گسترش خواهد یافت و به بغداد نیز نفوذ خواهد کرد، اشتباه می کنند؛ چرا که ملت ما روحی حسینی دارد که از پذیرفتن شکست ابا می کند. آیا حضور گروه های داوطلب و گردان های فدائی که از تمام اقشار جامعه عراق، شکل گرفته است را نمی بینید که چگونه در دفاع از وطن، مردم و تجربه دموکراسی خویش جان فشانی می کنند؟!!!

داعش، تجربه ی دموکراسی را هدف قرار داده است؛ چراکه عراق مرکز خلافت واقعی اسلامی و مرکز خلافت دروغین عباسی است؛ بنابراین، ظهور چنین شخصیت بزدل و پوشالی در موصل، این پیام را به ما می دهد که متوجه خطر گروه های تروریستی مسلح باشیم و پیش از آنکه لوث وجودی آنها، دیگر مناطق عراق و جهان اسلام را در برگیرد، به این طرح آنها پایان دهیم و موصل را به گورستانی برای اجساد و افکارشان مبدل سازیم؛ اکنون مقدمات پیروزی با وحدت و ارده ی آزادی موصل، فراهم  شده است.

حکومت عراق ایرادی ندارد؛ داعش، رأس فتنه است، ولی فتنه ی حقیقی همان مجموعه ی انبوه گروه های تروریستی و مسلح رسمی عربی و دسیسه های منطقه ای علیه عراق است؛ هر کس در این خصوص شک دارد، به به اقدامات دنیای عرب از سال 2003 تا کنون و توطئه های سیاسی عرب ها، باز گردد که مصیبت های بسیاری را بر عراق و مردم آن تحمیل کرد، به گونه ای که هنوز مصیبت اول تمام نشده، موج دیگری از آن را به راه می انداختند، تا اینکه امرو داعش وارد موصل شده است.

ملت عراق، اعم از شیعه و سنی، و مسلمان و مسیحی، باید بدانند که نظام خلافت داعش،  رابطه ای با خلفای راشدی ندارد و هرکه در سایه حاکمیت داعش منفور، از خلافت راشدی سخن به میان آورد، او خود نیز داعشی است. حداقل در آن دوران، حرمت عدالت اسلامی نقض نمی شد، مردم به ناحق کشته نمی شدند، جهاد نکاحی نبود، اجساد قربانیان، مثله نمی شد و فراتر از همه ی این ها، قبور پیامبان و صالحان، ویران نمی گشت.

آنها، حتی از حاکمان صهیونیستی در سیاه ترین دوران خود هم بدترند و جنایاتی شدید تر از جنایات این رژیم علیه ملت فلسطینف در عراق مرتکب می شوند. ما قصد نداریم که از جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان، بکاهیم و یا آن را نادیده بگیریم، ولی داعش تمام این جنایات را به روشی وحشیانه مرتکب شده است. 

نظام ملی با اسلوب دموکراتیک و همسویی با خواسته‌های فکری و سیاسی ملت، نمونه ای از نظام خلافت اسلامی است و این در قانون اساسی، کاملا مشهود است.این در حالی است که اصول و قوانین داعش در موصل نظام خلافت اسلامی، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

اکنون فرصتی فراهم است تا نظام خلافت اسلامی را طبق افکار دموکراتیک و از طریق توافق بر سر انتخاب رؤسای سه گانه و اتحاد در برابر داعش،  دوباره بنا کنیم که در غیر این صورت، در جنایات داعش شریک خواهیم بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار