رئیس بسیج دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه صنایع کشورمان امروز فوق‌العاده به نتیجه تحقیقات دانشگاه نیازمند است، گفت: اینکه ما بهره‌برداری کارهای دانشگاهی را خود انجام می‌دهیم و از امکانات کشورمان استفاده می‌کنیم کشور هم بتواند از ظرفیت‌های اساتید و دانشمندان کشورمان استفاده کنند رویکردی مناسب است و همگی باید در راستای تحقق این مهم گام برداریم.

"منصور انبیاء" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه علمی که در دانشگاه‌ها تولید می‌شود بهتر است که در راستای نیاز جامعه باشد،‌ اظهارداشت: به عنوان استاد دانشگاه تلاش کردم که در انتخاب عناوین پایان‌نامه دانشجویان ارشد، دکتری نیاز کشور را در نظر گرفته و تمام تلاشم را برای چاپ در مقالات انجام دهم تا با برنامه‌ریزی به نتیجه مشخصی برسیم.   
 
رئیس بسیج دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: صنایع کشورمان امروز فوق‌العاده به نتیجه تحقیقات دانشگاه نیازمند است بنده سال‌های زیادی تمرین و تکرار جهت کارهای تحقیقاتی در دانشگاه‌ها داشتم و نتایج کارهای تحقیقاتی را برای چاپ در مجلات به عنوان مقاله استفاده می‌کردیم.

انبیاء افزود: امروزه این تمرین و تکرار به اندازه کافی انجام شده است از این زمان به بعد جا دارد که رویکردمان را مطابقت دهیم با فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت دو منظوره و چند منظوره شدن این مقوله پیش رویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه ما بهره‌برداری کارهای دانشگاهی را خود انجام می‌دهیم و از امکانات کشورمان استفاده می‌کنیم کشور هم بتواند از ظرفیت‌های اساتید و دانشمندان کشورمان استفاده کنند رویکردی مناسب است و همگی باید در راستای تحقق این مهم گام برداریم. 
 
انتهای پیام/    
 

برچسب ها: رهبر ، دانشگاه ، علم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار