درخشان: قراردادهای لیگ برتر مسقف نبودند/ اسرار تیم‌ها نباید فاش می‌شد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان برای همه تیم‌ها محرمانه است و نباید افشا می‌شد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به اعتقاد من تیم‌های لیگ برتر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده و عملکرد مناسبی داشته‌اند. ضمن اینکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران در این راستا موفق‌تر بوده‌اند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس در نقل و انتقالات موفق عمل کرده است یا خیر گفت: به نظر من پرسپولیس هم نفرات خوبی را به خدمت گرفته و بازیکنانی که از دست داده، جای خالیشان حس نخواهد شد.
 
وی در ادامه نسبت به رقم قرارداد سیدمهدی رحمتی ( یک میلیارد و 500 میلیون ) و احمد آل‌نعمه ( یک میلیارد و 400 تومان ) و اینکه آیا اعلام این ارقام درست است یا خیر گفت: به نظر من درست است چراکه باشگاه‌ها مسقف نبوده و نسبت به بودجه تعیین شده‌ خود این بازیکنان را خریداری کرده‌اند و هر بازیکن نسبت به ارزش‌هایی که دارد قراردادش را با باشگاه امضاء می‌کند.

درخشان همچنین نسبت به اینکه کدام بازیکن جا مانده، جای خالیش در لیگ احساس می‌شود، گفت: اسم نمی‌برم و بازیکنان مورد نیاز باشگاه‌ها خریداری شدند. به دلیل 16 تیمی بودن لیگ، بازیکنان زیادی تیم ندارند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اعلام مبالغ قرارداد تیم‌ها، این موضوع را نادرست عنوان کرد و گفت: به اعتقاد من این یک موضوع محرمانه است و اعلام آن مشکلات زیادی را به‌وجود آورده و حاشیه‌های زیادی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی جوان‌گرایی در لیگ امسال را خوب توصیف کرد و گفت: اگر تیم‌ها از بازیکنان جوان استفاده کنند، به رشد و پیشرفت آن‌ها کمک زیادی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.