طبیعی ترین روش پرورش اندام و تقویت ماهیچه

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد عدم تحرک و بدن ناسالم باعث تجمع چربی و تحلیل عضلات تان می شود.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، آب برای ساخت عضله، بسیار مهم تر از گوشت است. 70 درصد بدن ما، از آب تشکیل شده است. عضلات، رباط ها و بافت های بدن ما دارای آب هستند. همچنین یکی از مهم ترین اجزای بدن ما یعنی خون، دارای آب می باشد.

هنگامی که می خواهید قدرت بدنی خود را بالا ببرید، باید آب مصرف کنید تا از کم آبی بدن و لاغر و بد شکل شدن عضلات جلوگیری کنید.

بررسی ها نشان می دهند علاوه بر مصرف آب ورزش کردن نیز نقش زیادی در استحکام استخوان ها و جلوگیری از ضعف آن ها دارد و افراد هرچه بدن و روش تغذیه سالم و فعالیت بدنی مناسب تری داشته باشند از تحلیل عضلات در آن ها جلوگیری می شود.

نتایج مطالعات نشان می دهند، ورزش کردن لزوما این نیست که همه روزهای هفته را به باشگاه بروید و مدام چندتا از آن دمبل های قدیمی بزنید. ورزش هرگونه فعالیت جسمانی است که تناسب اندام و تندرستی شما را ارتقا دهد. پیاده روی تند در پارک، بازی اسکواش، یک جلسه یوگا، راه پیمایی در جنگل، دوی آرام همراه یک دوست، ایروبیک؛ حتی اگر در اتاقتان را قفل کنید و نیم ساعت بالا و پایین بپرید نیز ورزش به حساب می آید و از تحلیل عضلات شما جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.