دیدار معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با دبیرکل حزب الله لبنان

حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزير امور خارجه در ادامه ديدارهاي خود در لبنان، با سيد حسن نصراله دبيركل حزب الله لبنان ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزير امور خارجه در ادامه ديدارهاي خود در لبنان، با سيد حسن نصراله دبيركل حزب الله لبنان ديدار و گفتگو نمود. در اين ديدار آخرين تحولات منطقه بويژه تهاجم رژيم صهيونيستي به نوار غزه مورد تبادل نظر قرار گرفت.
 
سيدحسن نصراله در اين ديدار با ستايش از ايستادگي وصف ناپذير ملت فلسطين و دستاوردهاي بي نظير گروههاي مقاومت فلسطيني در برابر ماشين جنگي رژيم غاصب، تاكيد نمود: پيروزي مقاومت در جنگ جاري در غزه، سند روشن ديگري بر پوشالي بودن رژيم صهيونيستي و نويد بخش پيروزي نهايي ملت فلسطين و ملتهاي منطقه در براي اين رژيم است.
 
 دبيركل حزب الله با اشاره به راهپيمايي هاي عظيم ملت ايران و ديگر ملت هاي مسلمان منطقه در پاسخ به نداي رهبر كبير و فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و تاكيدات مقام معظم رهبري در روز جهاني قدس، اين وحدت و انسجام را خنثي كننده توطئه هاي تفرقه افكنانه دشمنان امت اسلامي دانست.
 
 سيد حسن نصراله همچنين از حمايتهاي دايمي و قاطع مقام معظم رهبري، ‌رييس جمهور و دولت و ملت بزرگ ايران از مقاومت تقدير نمود.
 
اميرعبداللهيان نيز با تشريح اقدامات دولت جمهوري اسلامي ايران در سه هفته اخير با هدف توقف جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم بي دفاع فلسطين و تلاش براي رفع فوري و كامل محاصره غزه و امداد رساني به مردم اين منطقه ، توسل رژيم صهيونيستي به كشتار وسيع ،‌هدفمند و سازمان يافته شهروندان فلسطيني بويژه زنان و كودكان را نشانه استيصال كامل اين رژيم در مقابل قدرت رزمندگان مقاومت دانست.
 
معاون عربي و آفريقاي وزير امورخارجه بر تداوم حمايتهاي همه جانبه جمهوري اسلامي ايران از مقاومت در لبنان و فلسطين تاكيد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار