سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: نماز عید فطر همزمان در 992 امامزاده کشور با حضور باشکوه مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین شرف خوانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری نماز عید فطر و ویژه برنامه های عید سعید فطر در 992 امامزاده کشور در دستور کار معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به طور همزمان با اقامه نماز عید سعید فطر در 992 امامزاده کشور روز عید سعید فطر در دست اجرا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شرف خوانی اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن، طرح ضیافت، مودت، نشاط معنوی و تفسیر قرآن کریم در امامزادگان کشور برگزار می شود.
 
وی با اشاره به استقبال شهروندان از طرح های اوقاف در ماه مبارک رمضان از طرح ضیافت الهی در امامزادگان کشور استقبال باشکوهی داشته اند، به طوری که حدود 2 هزار و 100 زائر در امامزادگان کشور از طرح ضیافت الهی استقبال کرده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شرف خوانی خاطرنشان کرد: هزار و 200 زائر نیز در امامزادگان و بقعه های متبرکه کشور، از طرح مفسران و خطبا و تفسیر قرآن کریم استقبال کرده اند.
 
طرح های ویژه اوقاف در ماه مبارک رمضان با هدف تقویت باورها، اعتقادهای دینی و مذهبی، ایجاد فضای معنوی انس با قرآن، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی شهروندان در امامزادگان کشور اجرا می شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: عید ، فطر ، امامزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.