معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر از نصب المان نوری به شکل ماه و ستاره در سطح میادین منطقه خبر داد.

  کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اداره زیباسازی منطقه اقدام به آذین بندی خیابان‌ها و میادین به منظور زیبایی بصری شهر و ایجاد حس  شادی و جشن میان شهروندان می‌کند.  
 
وی در خصوص اقدامات اداره زیباسازی به مناسبت عید سعید فطر افزود: 10 عدد المان نوری به شکل ماه و ستاره بر روی پایه چراغ‌ها در سطح میادین منطقه از جمله مهمترین اقدامات این اداره به همین مناسبت است.  
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به اکران بنرهایی به همین مناسبت در سطح منطقه گفت: در همین راستا 500 متر بنر 3*1 ، 3*2 و 5*3 در خیابان‌های اصلی و میادین سطح منطقه اکران می‌شود.  
 
کریمی خاطر نشان کرد: اداره زیباسازی اقدام به نصب 5 متر ریسه سنگین ال ای دی، 13 هزار متر ریسه پارچه‌ای و هزار متر ریسه شگفتی سوزنی برای آذین بندی و نورپردازی خیابان‌های سطح منطقه در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر می‌کند. 

انتهای پیام /
برچسب ها: زیبایی ، جشن ، آذین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.