معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر ضرورت شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای با مدل نیازسنجی از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح کشور تاکید کرد.

 پوراندخت نیرومند معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع که کارآموزان پس از طی دوره‌های آموزشی جذب محیط‌های کسب و کار شوند ضروری است تا نسبت به شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای در سطح کشور برای نیازسنجی به منظور ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار اقدامات لازم صورت گیرد.

وی درادامه تصریح کرد: انجام نیازسنجی در مناطق مختلف و ارتقای توانمندی‌های افراد در هر منطقه شاهد کاهش بیکاری و ورود افراد به بازار کار مطلوب و مورد نیاز خواهیم بود که این امر خود به بهبود بهره‌وری و رونق اقتصادی در سطح کشور هم کمک خواهد کرد.

معاون آموزش‌ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در پایان با اشاره به بازدید اخیر خود از کارگاه آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: باتوجه به چالش‌های مربوط به بحران آب در کشور ضرورت فراگیر کردن آموزش‌های این بخش را برای تمامی افراد جامعه مهم است و باید نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی اهتمام بیشتری کرد.

انتهای‌پیام/ 
برچسب ها: شناسایی ، مزیت ، نیازسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.