مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار را متفاوت‏‌تر از سال‏‌های قبل برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،، حجت‌‏الاسلام علی اصغر فضیلت صبح امروز اظهار داشت: در سال‌‏های قبل به برگزاری مراسم روز خبرنگار انتقادهایی وارد بود که تا حدودی منصفانه و حق با جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بود و باید مشکلات و ایرادهای وارده را از بین برد.

وی اضافه کرد: یکی از ایرادهایی که معمولا در این روز به اداره فرهنگ و ارشاد متولی اصلی برگزاری مراسم وارد است، تجلیل از افراد غیرخبرنگار است که در این روز از مزایا و هدایای ویژه که هر چند ناچیز است، بهره‏مند می‌‏شوند، در حالی که در طول سال هیچ ارتباطی با رسانه‏‌ها و به ویژه با مطبوعات و خبرگزاری‏‌ها ندارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: برای از بین بردن این معضل نیاز به همکاری صادقانه مدیران مسئول نشریات و سرپرستی خبرگزاری‏‌ها در استان و همچنین نمایندگان فعال روزنامه‏‌ها و نشریات و مجلات کشوری داریم که اسامی ارسالی را بر اساس نوع فعالیت و در عین حال توانمندی افراد تهیه و در اختیار  همکاران ما قرار بدهند.

خانه مطبوعات گلستان برنامه‌‏های آموزشی خوبی داشته است

فضیلت با اشاره به فعالیت خانه مطبوعات گلستان تصریح کرد: این تشکل غیردولتی فعالیت‌‏های خوبی را به ویژه در حوزه آموزشی انجام داده و درصدد هستیم با عنایت به نشستی که با نماینده خانه مطبوعات داشتیم، برنامه‏‌های آموزشی و کارگاهی منسجم‌‏تری را برای اهالی رسانه پیش‌‏بینی کنیم و در عین حال از توانمندی خبرنگاران خبره و کاربلد استان در مسیر رشد و توسعه استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی از حضور یکی از چهره‌‏های برجسته مطبوعات کشور در مراسم ویژه روز خبرنگار در گلستان خبر داد و تاکید کرد: در مراسم امسال کارگاه آموزشی و جلسه پرسش و پاسخ و توجه به مشکلات و نیازهای خبرنگاران از اولویت‏‌های اصلی ما خواهد بود.

نقش اصحاب رسانه در مسیر رشد و تعالی باید نمود بیشتری داشته باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد نقش سازنده اهلی رسانه در مسیر رشد و تعالی استان در ابعاد مختلف به ویزه در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، شعار سال و سیاست‌‏های دولت کریمه نمود بیشتری داشته باشد و در نهایت از انرژی و ظرفیت این گروه به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: خبرنگار ، گرگان ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.