اردبیل/

سرعین آماده میزبانی از گردشگران و مسافران است

شهردار سرعین گفت: در آستانه تعطیلات عید سعید فطر قطب گردشگری کشور و شهر چشمه‌های بهشتی سرعین آماده میزبانی از گردشگران و مسافران است.

رضا زنده‌دل امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: با توجه به تعطیلات چند روز آینده که منتهی به تعطیلات پایان هفته است از امروز شاهد ورود گردشگران به شهر گردشگری سرعین هستیم که به نظر می‌رسد حجم و بار ترافیکی سفر به مقصد سرعین بسیار زیاد و دامنه‌دار باشد و ما با همکاری مسئولان شهرستان آماده هستیم تا از این گردشگران پذیرایی کنیم.

وی با بیان اینکه هرگونه چادرزنی در پیاده‌روهای این شهر ممنوع بوده و به جای آن کمپ‌های اقامتی موقت در دو نقطه شهر سرعین پیش‌بینی شده است، افزود: آنگونه که گزارش به ما رسیده است اکثر هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی سرعین رزرو شده و حتی تا آخر شهریور ماه کمتر اقامتگاه‌هایی را سراغ داریم که خالی باشد اما شهرداری در راستای ارائه خدمات به شهروندان کمپینگ‌‌های خود را به صورت شبانه‌روزی در این ایام فعال نگه می‌دارد تا گردشگران بتوانند از ایام سفر خود در تابستان استفاده کنند.

شهردار سرعین تصریح کرد: ما قطعاً در ایندو ماه با حجم و بار ترافیکی سنگین در میزبانی گردشگران و مسافران از جای جای کشور و حتی کشورهای همسایه روبه‌رو خواهیم بود و سعی‌مان بر این است تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه در ایجاد رضایت‌مندی تلاش و جدیت کنیم.

زنده دل اولویت اجرای طرحهای مشارکتی با محور و موضوع گردشگری و توسعه مکان‌های تفریحی و توریستی را یادآور شد و گفت: خروجی این موضوع می‌تواند به حرکت‌های موثر و تاثیرگذار منجر شود.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز به کار ستاد جذب سرمایه‌گذاری در شهر سرعین بر اساس توافقات انجام شده با مجموعه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی با تهیه و تدوین بسته سرمایه‌گذاری امیدواریم با رفع بروکراسی اداری و تامین امنیت سرمایه‌گذاران حرکت‌ها و فعالیت‌ها به سمت روان‌سازی جذب سرمایه‌گذار منجر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.