معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با روز خبرنگار از تعدادی خبرنگاران حرفه‎ای استان زنجان تجلیل به عمل می‎آید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جعفر محمدی اظهار داشت: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته امسال روز خبرنگار متفاوت‎تر از سال‎های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه جلسه در زمینه شیوه و نحوه برگزاری روز خبرنگار در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: در این راستا دو جلسه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جلسه‎ای نیز در استانداری زنجان برگزار شده است.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته ویژه برنامه روز خبرنگار امسال در فرهنگسرای امام خمینی (ره) و یا سالن آمفی‎ تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار می‎شود، ادامه داد: تجلیل از خبرنگاران یکی از برنامه‎های مورد نظر در این روز است.

محمدی با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات استان زنجان برای هر یک از نشریات، مطبوعات و خبرگزاری‎ها سهمیه‎هایی در نظر گرفته است، اضافه کرد: بر اساس این سهمیه‎ها از خبرنگاران فعال و حرفه‎ای تجلیل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه امسال برنامه‎ریزی‎های مختلفی برای روز خبرنگار در استان صورت گرفته است، یادآور شد: خانه مطبوعات استان زنجان به خوبی برنامه‎های مورد نظر برای این روز را پیگیری می‎کند.

وی در زمینه برگزاری مراسم روز استان در زنجان نیز با اشاره به اینکه برگزاری این برنامه بر عهده نهاد دیگری گذاشته شده است، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‎ای برای این روز ندارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، خبرنگار ، تجلبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.