خراسان جنوبي /

جمع آوری زکات فطریه در 301 پایگاه بهزیستی خراسان جنوبی

امسال 301 پایگاه بهزیستی خراسان جنوبی كار جمع‌آوری زکات فطریه را در سطح استان خراسان جنوبی برعهده دارند.

به گزازش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال 301 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان فعالیت خواهند داشت، افزود: در این پایگاه‌ها 923 صندوق فطریه، کفاره، سهم سادات و فدیه مردم استان را جمع‌آوری خواهد کرد.

اکبری‌مطلق گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه در معابر اصلی شهرها و روستاهای استان، مصلی‌های نماز جمعه، میادین و مراکز ادارات و ادارات بهزیستی وجوه زکات و فطریه روزه‌داران را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این نهاد در 256 پایگاه و 515 صندوق فطریه را جمع آوری کرده یادآور شد: در این پایگاه‌ها 174 میلیون و 214 هزار تومان فطریه جمع آوری شده است.

اکبری مطلق همچنین از توزیع سه هزار پاکت بین ادارات و نمایندگی‌های بهزیستی سراسر شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: پرداخت هزینه‌های درمان، تهیه سبد کالا، تأمین هزینه‌های خانوار، تغذیه نیازمندان و مددجویان و موارد مشابه از دیگر مصارف زکات فطریه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه هزینه های مراکز نگهداری معلولان بسیار بالا است، یادآور شد: نمازگزاران می‌توانند وجوه خود را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر و کمک به معلولان در اختیار بهزیستی قرار دهند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.