اولین جلسه تشکیل موسسه بازاریابی و گردشگری ، حضور فعالان بخش گردشگر ی و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛در این جلسه محمد رضا ستایش فر معاون گردشگری گفت: مجموعه مدیریت ارشد استان به ویژه استاندار محترم در جهت توسعه استان در حوزه گردشگری اقداماتی را مدنظرخود دارند و این اداره کل بر اساس وظیفه ذاتیو در راستای همین اقدامات، ایجاد موسسه بازاریابی و گردشگری را که به نوعی هدایت گر بخش خصوصی در حوزه گردشگری را برای اولین بار در استان با حضورفعالان این صنعت پی‌گیری می کند.

وی هم چنین گفت: باعث خوشحالی است که فضای سیاسی ونگاه اقتصادی به حوزه گردشگری تغییر کرده و بستر مناسب جهت حضور بخش خصوصی فراهم شده ،ایشان افزود تشکیلات موسسه بازاریابی همانند سایر شرکتهای خصوصی بایستی به تائید مراجع ذیصلاح برسد،معاون گردشگری افزود اهداف این موسسه در مرحله اول شناخت بازار هدف، سپس برنامه ریزی در خصوص تقاضا های داخلی و خارجی را عنوان کرد.

ستایش فر در پایان خواستار تداوم این جلسات تا حصول نتیجه و ایجاد موسسه بازاریابی و گردشگری شد و گفت این اداره کل از تمام پتانسیلهای خود در تحقق تشکیل این موسسه استفاده خواهد نمود.
برچسب ها: کرمانشاه ، جلسه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.