خراسان جنوبی /

وداع با ماه محبوب خدا

رمضان ، ماه محبوب خدا، به جای وداع باید به تو سلام کرد.

وداع با ماه محبوب خدا

رمضان ، ماه محبوب خدا، به جای وداع باید به تو سلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ رمضان ، ماه محبوب خدا، به جای وداع باید به تو سلام کرد، چراکه سلام آغاز دیداری دوباره برای دیدن زیباترین جلوه گاه هستی و رسیدن به حقیقتی بی انتها است .

سرزمین توبه، شهر الله اکبر، رمضان، چه مشتاق بودم برای دیدار دوبارۀ تو ، تو که کبوتر قلب مرا تا آشیان دعای سحر می‏بری و چه گرم می‏تراود این افطار آخرین ، آیا می شود دوباره بر سر این سفر بابرکت پرودگار گرد هم آئیم و فرصت های از دست رفته خویش را جبران کنیم ؟

آمدی با آسمان نزول قرآن، از جاده‏ای که جبرئیل آمده بود در شهرآشوب غصه‏ های دنیا، بساط بهشت گشودی و مردم را به پاکی و صداقت و یکرنگی دعوت کردی.

چه خوب این ماه با برکت دلها را به هم نزدیکتر کرد ، بساط غصه و غم را برچید و امیدی تازه در قلب ناامیدان روشن کرد.

کاش تمام ماههای سال با مابودی ، چه سخت است دل کندن از تو ای ماه ضیافت خدا ، چه فرصت هایی از دست رفت که شاید دوباره نتوان به آن دست به یافت، ولی با این حال به مهربانی پرودگار و الطاف بی کرانش امید بسته ایم تا شاید رمضانی دوباره بر سر این سفر بابرکت گرد هم آئیم .

آمدی نفس‏ های ما را با تسبیح جان تازه بخشیدی ، آمدی هر لحظه از خواب ما را عبادت بر روی دوش نشاندی، آمدی با هر دعای سحر، آب گوارای عشق به ما تعارف کردی و در هر دیدار برگۀ ملاقات‏مان با خدا را امضا کردی ، اینک می‏روی رمضان ، و ما چه مهجور و چه مغموم جای قدم‏هایت گل اشک می‏کاریم.

سلام ماه عروج علی(ع) ،که وقتی عطر ریحان تو بر مشام جانم پیچید سرشار از شعف شدم، چون کودکان بالا و پائین پریدم ، بگذار لحظه وداع هم همچون کودکی گریه کنم شاید قدری از دلتنگی هایم آرام گیرد.

مردم خراسان جنوبی نیز همزمان باسراسر کشور در آخرین روز از ماه مبارک رمضان با ختم قرآن کریم به استقبال عید فطر می روند و برای برگزاری نماز این عید بزرگ آماده می شوند.

در این راستا مصلای المهدی(عج) بیرجند در مرکز استان برای برگزاری نماز عید فطر آماده شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اعلام کرده که این نهاد در روز عید فطر 1014

برای جمع آوری وجوه فطریه ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم امسال زکات فطره در این استان را برای هر نفر 37 هزار و 500 ریال معادل سه کیلوگرم گندم اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.