هیئت دولت تصویب کرد

اختصاص هفتصد میلیارد ریال برای تامین آب شرب ومقابله با خشکسالی در استان ایلام

با تصمیم هیئت دولت مبلغ هفتصد میلیارد ریال برای تامین آب شرب ومقابله با خشکسالی به استان ایلام اختصاص یافت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصمیم هیئت دولت مبلغ هفتصد میلیارد ریال برای تامین آب شرب ومقابله با خشکسالی به استان ایلام اختصاص یافت.

 هیئت وزیران در جلسه 1393.04.29 به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی موافقت کرد مبلغ هفتصد میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت وماده 12قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور به نسبت مساوی موضوع بند ش ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه برای تامین آب شرب شهری، روستایی وعشایری واجرای پروژه های مقابله با خشکسالی به شرح جدول زیر در اختیار استان ایلام قرار گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.






همچنین بر اساس این مصوبه استان مجاز است بیست درصد از اعتبارات ابلاغی تامین آب شرب روستایی و عشایری را برای آبرسانی سیار در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دهد.

استانداری ایلام هم موظف شد گزارش عملکرد اعتبارات فوق را به همراه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مربوط در مقاطع زمانی سه ماهه به معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور ارسال کند.

این مصوبه در تاریخ 1393.05.01 از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار