بانک مسکن از فزايش آمار وام‌های پرداختی قرض الحسنه ازدواج به متقاضيان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک مسکن، اين بانک به منظور اجراي سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران و فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص تشويق جوانان به ازدواج و حمايت از ازدواج آنها و با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته با وزارت امور اقتصادي و دارايي و بانک مرکزي از امروز براي افزايش وام هاي قرض الحسنه ازدواج به متقاضيان اقدام مي کند.

بانک مسکن پارسال و  ازابتداي سال براي پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به معرفي شدگان به اين بانک در تمامي شعب اقدام کرده است.

بانک مسکن همچنين به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتريان و رضايتمندي آنها با اجراي طرح «دو عيد و پنج عيدي» ،پنج عيدي به مشتريان خود اهدا مي کند.

اين طرح که از عيد فطر آغاز مي شود و تا عيد قربان ادامه دارد،  پنج عيدي براي مشتريان اين بانک دارد.

پنج عيدي بانک مسکن به مشتريان شامل اين موارد است:
تخصيص بيشتر اوراق سپرده سرمايه گذاري ممتاز به دارندگان اين حساب که تمايلي به دريافت سود ندارند، اختصاص جوايز به قيد قرعه به مشترياني که حداقل شش قسط از اقساط پرداختي آنها باقي مانده است و به صورت يکجا تسويه کنند، امکان فک رهن در قبال افتتاح انواع سپرده‌هاي کوتاه مدت ويژه و بلندمدت، تغيير نام مديون بدون واريز درصدي از مانده بدهي مشروط بر آن که تفاوت تسهيلات پرداخت نشود و نيز بخشودگي شش درصد جرايم براي افرادي که داراي اقساط معوق هستند.

مشتريان مي توانند از طريق مرکز ارتباط با مشتريان بانک مسکن، سايت بانک مسکن و شعب اين بانک در سراسر کشور از جزييات بيشتر اين طرح مطلع شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار