پليس آمريکا 50 معترض به جنايتهای رژيم صهيونيستي را بازداشت کرد

پلیس آمریکا 50 نفر از معترضان به جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرد که علیه این رژیم تظاهرات به راه انداخته بودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، روز گذشته فعالان و شهروندان آمریکایی درمقابل دفتر نمایندگی اسرائیل در سازمان ملل متحد در شهر نیویورک تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات، نوشته هایی در دست داشتند که بر توقف حملات به غزه و نسل کشی مردم تاکید داشت.

دکتر نورمن فینکلستین استاد معروف دانشگاههای آمریکا نیز در این تظاهرات شرکت داشت. وی که از منتقدان اسرائیل است از مردم آمریکا خواست با نافرمانی مدنی به بیان اعتراض خود علیه اسرائیل مبادرت کنند. آنها می گفتند باید اسرائیل تحریم شود.

حدود 150 نفر در تظاهرات دیروز نیویورک شرکت داشتند.

شماری از این افراد در این تظاهرات درحالی دستگیر شدند که از حق شهروندی خودشان برای بیان دیدگاه هایشان استفاده می کردند. آنها روی کف خیابان دراز کشیدند و حاضر به ترک این مکان نشدند. بیش از یکصد نیروی پلیس نیویورک در این مکان حاضر شدند و پنجاه نفر از معترضان را دستگیر کردند.

شماری از مردم نیویورک به هنگام بازداشت این افراد در محل حاضر شدند و برای آنها هورا کشیدند. این شهروندان نیویورکی علیه اسرائیل و حمایتهای آمریکا از آن شعار می دادند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار