طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی،کوروش کشاورز محمدیان به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛در مراسمی با حضور حجت الاسلام گروسی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های وابسته ضمن قدردانی از خدمات و زحمات محمد رضا صفری، کورش کشاورزمحمدیان با حکم وزیر جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان قزوین منصوب شد.


در این مراسم محمد رضا صفری اظهار کرد: سرمایه اجتماعی نقش مهم و اساسی در روند و حرکت رو به جلو ی هر جامعه و دستگاهی دارد.


وی نقش اعتماد را در ایجاد سرمایه اجتماعی مهم تلقی کرد و افزود:برای رسیدن به اعتماد وجود مولفه‌های دانش، اخلاق، شخصیت، شرافت، تجربه و توانمندی و انگیزه‌های فردی لازم و ضروری است.


صفری صداقت، سلامت، شخصیت، تعصب، همدلی و روحیه بالای خدمت رسانی را مهمترین شاخصه و رمز موفقیت کارکنان جهادکشاورزی استان در سطح استانی و ملی دانست.


وی اظهار امیدواری کرد:با برنامه ریزی مناسب، همدلی و وفاق بیشتر با سرپرست جدید سازمان با صلابت به فعالیت خود ادامه داده و شاهد پیشرفت‌های روز افزون در عرصه خدمت گذاری و توسعه بخش کشاورزی استان باشیم .


سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین توسعه پایدار،تامین امنیت غذایی و همسویی با دولت را در توسعه بخش کشاورزی ضروری دانست.



براساس این گزارش؛کشاورز محمدیان در حال حاضر معاون توسعه ومدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین است
.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.