"فرصت برابر" برنامه‌ای است که با بکارگیری کارشناسان مجرب کوشیده است با بالا بردن انگیزه دانش آموزان آن‌ها را برای رقابت بزرگ علمی در کشور آماده کند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران: سال‌ها است که توجه به علم و دانش و رسیدن به درجات بالا در تحصیل مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته و طبیعی است که در جامعه‌ای توسعه یافته رسیدن به پیشرفت قابل توجه در عرصه‌های مختلف نیازمند نیروهای متخصص و کارآمد و تحصیل کرده و خلاقی است که با دانش روز آشنا بوده و بتوانند چرخ پایه‌های فناوری در عرصه علم و عمل را بچرخانند.
 
با افزایش اشتیاق جوانان متقاضی تحصیل برای ورود به دانشگاه، جایگاه کرسی‌های برتر در دانشگاه‌های مطرح از نظر علمی در مرتبه بالایی قرار می‌گیرد و به تبع دست یابی به آن‌ها سخت‌تر شده و رقابتی تنگاتنگ را میان داوطلبان ایجاد می‌کند و این‌جا است که نیاز به آموزش و فراگیری عمیق دروس بیشتر از قبل خود را نشان می‌دهد و همه جا تبلیغات پر زرق و برق کلاس‌های کنکور و امثال این‌ها خودنمایی می‌کند.

اما باید دید آیا همه خانواده‌ها توان پرداخت هزینه‌های گزاف این امکانات را دارند و آیا تحصیل فقط مختص به افراد توانمند در پرداخت این هزینه‌ها است؟

صداوسیما به عنوان رسانه‌ای مردمی که رسالتی خطیر در همت تبیین اصول آموزش و فرهنگی دارد. در این امر مهم نیز همچون قبل پیشگام بوده و علاوه بر تأسیس شبکه‌ای با اهداف آموزش علوم مختلف با ساخت برنامه‌ای مختص دانش‌آموزان این فرصت یکسان را برای همه افراد فراهم کرده است.  
 
"فرصت برابر" برنامه‌ای است که با بهره‌گیری از شرایط مناسب و اساتید برتر امکان دسترسی به بهترین‌ها را برای همه دانش آموزان ایجاد کرده است. 

این برنامه با بکارگیری کارشناسان مجرب در زمینه‌های علمی و روان‌شناسی کوشیده است که با بالا بردن انگیزه دانش آموزان آن‌ها را برای این رقابت بزرگ علمی آماده کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: علمی ، فرصت ، هزینه ، گران ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار