پیوس: اکثر بازیکنان تعصبی به پیراهن تیمشان ندارند/شفاف‌سازی قراردادها، بسیار خوب است

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: شفاف‌سازی قراردادها کار بسیار خوبی است چون اکثر بازیکنان ارزش پول‌هایی را که می‌گیرند ندارند و نسبت به پیراهن تیمشان هم هیچ تعصبی ندارند.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: لیگ امسال از سال‌های قبل بهتر است چون دارای برنامه منظمی است و بازی‌ها هم پنجشنبه و جمعه  برگزار می‌شود که باعث افزایش حضور هواداران در ورزشگاه می‌شود و سازمان لیگ در این زمینه خیلی خوب عمل کرده است.

وی افزود: بازی‌های هفته اول همیشه سخت است و تیم‌ها در بدنسازی هستند و بازیکنان شرایط بازی را ندارند. هر تیمی که در 5یا6 هفته ابتدایی بهتر نتیجه بگیرد، موفق‌تر خواهد بود.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده که هر کدام آنها برای این تیم بسیار با ارزش بودند و با توجه به بازیکنان جوانی که جذب کرده است کار بسیار سختی در آسیا خواهد داشت.

با این حال این جوانان می‌توانند با دوندگی و انگیزه زیاد برای پرسپولیس موفقیت به همراه بیاورند و هواداران پرسپولیس هم از این تیم قهرمانی در لیگ و حضور پر قدرت در آسیا را می‌خواهند.

وی در مورد مدعیان لیگ عنوان کرد: استقلال و سپاهان بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و پرسپولیس هم با توجه به عملکرد وضعیتش در نقل و انتقالات یکی از مدعیان قهرمانی است.

پیوس در پایان درباره شفاف‌سازی قراردادها اظهار داشت: شفاف‌سازی قراردادهای بازیکنان کار بسیار خوبی است چون بسیاری از افرادی که به فوتبال می‌آیند فقط برای پول است و بسیاری از آن‌ها ارزش پول‌هایی را که می‌گیرند را ندارند، خیلی از بازیکنان تعصبی به پیراهن تیمشان ندارند و فقط به خاطر پول، فوتبال بازی می‌کنند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، پیوس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار