مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از بهره برادری 12 پروژه عمرانی در حوزه راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، ایوب کرد گفت: پل بزرگ بندینی در محور کنارک – جاسک با 15 دهانه 20 متری و 210 میلیارد ریال، پل بزرگ رابچ(بزرگترین پل استان) در محور کنارک – جاسک با 25 دهانه 20 متری با اعتبار 620 میلیارد ریال و پل دپکور(بزرگترین پل با عرشه فلزی کشور) با 4 دهانه 45 متری و 60 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: احداث پل فنوج در محور فنوج به جنوب کرمان با 6 دهانه 22 متری با اعتبار 60 میلیارد ریال، افتتاح راه روستایی دامن – ایرندگان به طول 31 کیلومتر با اعتبار 190 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.

کرد همچنین اصلاح نقاط پر حادثه در محور جکیگور - چابهار حد فاصل کیلومتر 50 الی 60، با اعتبار 45 میلیارد ریال، بهسازی و روکش آسفالت سطحی در محور ایرانشهر- بم به طول 80 کیلومتر با اعتبار 30 میلیارد ریال، روکش آسفالت سطحی در محور نیکشهر - کنارک به طول 60 کیلومتر و 60 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح، در هفته دولت امسال عنوان کرد.

  انتهای پیام /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.