شميل کميل:از ايران براي پيشقدم شدن در ميزباني تشکر مي کنم

نماینده AFC و مسئول برگزاری مسابقات زیر 14 سال آسیا گفت: از مسولان ورزش استان برای آماده سازی شهر همدان برای برگزاری مطلوب مسابقات زیر 14 سال آسیا قدردانی می کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،شمیل کمیل گفت : از فدراسیون فوتبال ایران و مسوولین ورزش همدان به خاطر فراهم آوردن شرایط مناسب برای این رقابت ها و پیشقدم شدن میزبانی ایران تشکر می کنم.
 
وی افزود : برای چندین بار است که به همدان سفر می کنم و خوشبختانه همدان دارای ظرفیت ها و استاندارد خوبی در عرصه فوتبال است.
 
نماینده AFC گفت: این رقابت ها با نظم خاصی برگزار می شود و همه در قالب یک تیم باید برای برگزاری مطلوب این رقابت ها تلاش کنیم.
 
رقابت‌های فوتبال زیر 14 ساله‌های آسیا از سیزدهم مردادماه در همدان آغاز می شود و عوامل اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از امکانات همدان  وارد همدان شده اند.
 
شمیل‌کمیل ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ومسوول برگزاری این رقابت ها، نور حمیل جاسمیل دبیر مسابقات، پورشاتام کتل مسوول رسانه ای ،خانم کلاراه مسوول تشریفات،یوجین هو هماهنگ کننده شماره یک ،پاول لوزانف هماهنگ کننده شماره دو ، آلسن یو واحد ویدویی و ویکتور کلباکف مدرس داوری این مسابقات هشت نفری هستند که وارد همدان شده اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار