مشهد/

مهار حریق ساختمان مسکونی در مشهد جان 10 نفر را نجات داد

مهار و اطفای به موقع حریق در یک باب ساختمان مسکونی در مشهد از سوی آتش نشانان جان 10 نفر را نجات داد.

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی مشهد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: در ساعت 21 شب گذشته در پی اعلام یک حادثه مبنی بر حریق یک ساختمان دو طبقه در بلوار قاسم آباد مشهد 20 نیروی آتش نشان از پنج ایستگاه به همراه هشت خودروی عملیاتی به محل اعزام شدند.


سرآتشیار مهدی رضایی بیان کرد:در زمان رسیدن نیروهای عملیاتی کانون اصلی حریق در پیلوت و حیاط ساختمان تشخیص داده شده است که به علت تغییر کاربری بعنوان انبار دربهای ضد سرقت استفاده می شده است.


وی افزود:تعداد زیادی درب ضدسرقت دپو شده در این محل به دلیل نامعلومی دچار حریق شده بود که همین امر موجب سرایت دود غلیظ آتش در دو طبقه ساختمان و انتقال آتش به بخش هایی از طبقه اول این واحد شده است.


رضایی اظهارکرد:نیروهای عملیاتی آتش نشانی با تقسیم شدن به دو گروه اقدام به تخلیه 10 نفر از ساکنان و انتقال آنان به محل امن و گروه دوم نیز اقدام به اطفای حریق نمودند.


وی تاکید کرد: با مهار و اطفای به موقع این حریق در دقایق اول از وارد آمدن هرگونه خسارت جانی به ساکنان این ساختمان مسکونی جلوگیری شد.


رضایی گفت: با توجه به سنگینی حریق مذکور بررسی علت دقیق وقوع این حادثه در دقایق اول امکان پذیر نبوده است و علت حادثه در دست بررسی است.



/انتهای پیام

برچسب ها: حریق ، مسکونی ، مهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.