رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: طرح های انتظامی ترافیکی در دور دوم سفرهای تابستانی در محورهای فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سرهنگ کسری سیروسی گفت:نیروهای پلیس راه در ایام پیش رو با اجرای طرح های انتظامی ترافیکی به منظور پوشش کامل جاده ای انجام ماموریت های روزانه شان مضاعف خواهد شد.


وی بیان کرد: در اجرای این طرح تمام محورهای مواصلاتی استان تحت پوشش قرار گرفته و با استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس رفتار رانندگان تحت نظارت و کنترل قرار خواهد گرفت.


سرهنگ کسری سیروسی با اشاره به اینکه خودروها در مبادی های ورودی و خروجی تحت کنترل و مراقبت فنی قرار گرفتند افزود: دوربین های کنترل سرعت نیز در محورهای مواصلاتی استان به صورت ثابت و سیار دو رکن مهم سرعت و سبقت غیر مجاز را که از تخلفات مهم حادثه ساز هستند تحت نظارت و کنترل قرار خواهند داد .


این مقام مسوول با بیان اینکه در صورت نیاز، کنترل هوایی نیز از طریق بالگرد انجام خواهد شد ادامه داد: رانندگان باید در طول سفر زمان استراحت خود را مدیریت کرده و ضمن استراحت کافی در طول مسیر، از داروهای خواب آور استفاده نکنند.


وی گفت: در صورتی که رانندگان مقررات را رعایت نکنند و مرتکب تخلفات حادثه سازی مانند سرعت و سبقت غیر مجاز شوند خودرو آنان حداقل به مدت 72 ساعت برابر مقررات توقیف خواهد شد و در صورت تخلفات بیشتر اقدامات لازم ضمن هماهنگی با مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.



انتهای پیام/

برچسب ها: اجرای ، طرح های ، ترافیکی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.