احیای دوباره "کینگ کونگ"

شرکت "لجندری اینترتینمت" قصد دارد فیلمی را با موضوع "کینگ کونگ" در تاریخ 4 نوامبر 2016 اکران کند.

به گزارشخبرنگارسینمای جهان باشگاه خبرنگاران، به نقل از‌ ورایتی؛ کمپانی "لجندری اینترتینمت" در حال ساخت فیلمی به نام "جزیره جمجمه" است. همه ما این نام را یا بهتر بگویم این مکان را به عنوان زیستگاه "کینگ کونگ" می شناسیم.
 
طبق آخرین اعلام این کمپانی، فیلم "جزیره جمجمه" در تاریخ چهارم نوامبر 2016 اکران خواهد شد.
 
به نظر نمی رسد که این فیلم برگرفته از فیلمی باشد که "پیتر جکسون" 8 سال پیش آنرا کارگردانی کرده بود.
 
اما در آنونسی که روز شنبه در مراسم "کامیک کن" به نمایش درآمد، در بعضی از صحنه های آن گوریل بزرگی را نشان می داد که در حال غرش بود.
 
کمپانی "یونیورسال" سال 2005 مسئولیت ساخت این فیلم را برعهده داشت، اما امسال کمپانی "لجندری" به عنوان سازنده آن معرفی شد. دو سال پیش در چنین روزی در طی همین مراسم کمپانی "لجندری" آنونس کوتاهی از فیلم "گودزیلا" را به نمایش گذاشت.
 
حال چرا به این جزیره لقب "جزیره جمجمه" را داده اند؟ در این جزیره صخره بزرگی به شکل جمجمه قرار دارد که اولین بار سال 1933 در فیلم "کینگ کونگ" به این اسم نامگذاری شد.
 
این جزیره نه تنها زیستگاه "کینگ کونگ" بوده، بلکه موجودات ماقبل تاریخ و انسان های اولیه ای نیز در آن زندگی می کردند.
 
کمپانی "لجندری" اینگونه عنوان کرده است که در قسمت های پیشین فیلم "کینگ کونگ" تنها بخش کوچکی از این جزیره به نمایش درآمده بود، ولی آنها سمی دارند که تماشاچیان را به عمق اعماق مرموز و خطرناک این جزیره ببرند.
 
ظاهرا دو کمپانی بزرگ "لجندری" و "یونیورسال" برای اولین بار کار مشترکی را با هم آغاز کرده‌اند، تا سال 2016 زمان زیادی باقی مانده است و تا آن زمان آنونس های بیشتری از این فیلم مهیج خواهیم دید.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جزیره ، موضوع ، تاریخ ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.