معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر علیه مردم غزه و حتی علیه مراکز نگهداری کودکان از نسل جدید سلاح‌های غیر متعارف کشتار جمعی اسنفاده کرده است.

"امیر عبداللهیان" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیم آمریکا برای اعطای سلاح‌های جدید به تل آویو گفت: آمریکا طی ده‌های گذشته رژیم صهیونیستی را به انواع سلاح مجهز کرده است، این رژیم تروریست و نامشروع حتی دارای صدها کلاهک هسته‌ای است.

معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر علیه مردم غزه و حتی علیه مراکز نگهداری کودکان از نسل جدید سلاح‌های غیر متعارف کشتار جمعی اسنفاده کرده است.

وی تاکید کرد: بنابراین مشکل رژیم صهیونیستی عدم توان مقابله با مقاومت و پایداری مردم غزه است و نه کمبود سلاح، ما به حمایت قاطع خود از مقاومت ادامه می‌دهیم.

امیرعبداللهیان افزود: پیگیری تلاش برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه غزه، انتقال مجروحین به ایران با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم مصر در صدور مجوز تسریع کند.

وی اظهار داشت: اقدامات همه جانبه سیاسی و دیپلماتیک تهران را برای توقف جنایات و شکستن محاصره غزه ادامه می‌دهیم.

معاون وزیر خارجه در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه کشورهای اسلامی و عربی به رسالت واقعی خود عمل کنند و پاسخ محاصره غزه را از طریق قطع روابط آشکار و پنهان با رژیم صهیونیستی بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
باید آمریکائی ها به خاطر ارسال سلاح های کشتار جمعی به یک رژیم جانی و بی مسئولیت که به قوانین بین المللی عمدا دهن کجی می کند ، به محاکم بین المللی
اعلام جرم گردد .
آخرین اخبار