امشب در گفتگوی ویژه خبری؛

راهبرد مردم،علما و مقاومت اسلامي براي آزادي قبله گاه نخستين چيست؟

سعدالله زارعي کارشناس ارشد غرب آسيا و "شيخ ماهر حمود"عالم برجسته اهل سنت لبنان در گفتگوی ویژ خبری امشب،طرح آتش بس رژیم کودک کش صهیونیستی را بررسی می کنند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ماشين جنگي چهارمين ارتش افسانه اي دنيا در برابر اراده مقاومت اسلامي از حرکت باز ايستاده است. ارتشي مغرور که چهار دهه پيش ،سه ارتش قدرتمند عربي را شش روزه در هم شکست.

ارتش عبري که حالا سردرگم است.نه راه پيش دارد و نه راه پس. پيشروي نمي تواند بکند چرا که با سد مقاومت مواجه است. عقب نشيني هم نمي تواند بکند؛ چرا که هیمنه اش در خطر است.

غرب به رهبري آمريکا ،‌براي ارسال روزانه جنگ افزار به  تل آويو  پل زده اند تا شايد ارتش کودک کش اسراييل را از باتلاق خودساخته نتانياهو برهانند.

به گفته رزمندگان مقاومت، اين جنگ اگر ده ها روز هم به درازا بکشد،بازهم پرتاب موشک ها استمرار مي يابد و خواب را از چشم صهيونيست ها  از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب سرزمين هاي اشغالي خواهد ربود.

و اينچنین است که باند فريب کاران مي کوشند،آنچه در ميدان مبارزه به دست نياورده اند در قالب طرح آتش بس بر مردم فلسطين تحميل کنند. و اين تنها راهي است که مي تواند ارتش اشغالگر را از بحران برهاند.

گرچه بارها تاکيد شده است که سلاح ،خط قرمز مقاومت است و هيچکس ياراي چانه زني براي معامله بر سر آن را ندارد.   

جنگ سالاران صهيونيست که از خلع سلاح مقاومت در جنگ عاجز شده اند؛چگونه مي خواهند،در آتش بس،‌به آن دست يابند؟  هم پيمانان منطقه اي و  بين المللي دولت کودک کش عبري،چرا به صورت پيدا و پنهان در صدد،تنگ تر کردن محاصره مردم بي دفاع غزه هستند؟ ‌ راهبرد مردم،علما و مقاومت اسلامي،‌براي آزادي قبله گاه نخستين از چنگال رژيم اشغالگر قدس چيست؟

سعدالله زارعي کارشناس ارشد غرب آسيا  و "شيخ ماهر حمود"عالم برجسته اهل سنت لبنان در گفتگوی ویژ خبری امشب،طرح آتش بس رژیم کودک کش صهیونیستی را بررسی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار