مدیر کل محیط زیست استان قزوین از دستگیری 20 مختلف خبر داد.

صدرالدین علیپور در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران با تشریح به آمار صید و شکار طی یک ماه گذشته گفت: در این مدت شکارچیان غیر مجاز اقدام به شکار غیر مجاز 3 رأس کل و بز وحشی، یک قطعه کبک معمولی، 10 قطعه ماهی زردپر نموده، همچنین 20 مورد پرنده از جمله دلیجه، سارگپه، جغد و ...، 2 توله گرگ و یک مورد 2 پای کوچک هم زنده گیری شدند. 

وی با اشاره به خرید و فروش غیر مجاز 2 مورد بره آهو تصریح کرد: 7 قبضه سلاح مجاز، 66 مورد ادوات و وسایل شکار از جمله دوربین چشمی، فشنگ، چاقو، قفس، تور زنده گیری و تله زنده گیری از متخلفین کشف و ضبط شده است. 

مدیر کل محیط زیست استان قزوین افزود: علاوه بر تخلفات صورت گرفته در خصوص صید و شکار حیات وحشی، 6 مورد تخریب اراضی و برداشت شن و ماسه، 3 مورد آتش سوزی، 8 مورد تعلیف دام گزارش شده است ضمن اینکه 5 مورد به صنایع آلاینده اخطار داده شده که یک مورد آن به دادگاه معرفی شده است.  

علیپور با اشاره به دستگیری 20 متخلف خاطر نشان کرد: در هیمن راستا 18 پرونده تشکیل شده است که 4 مورد آن مختومه شده اما 14 مورد آن در جریان است، ضمن اینکه تخلفات صورت گرفته 96/800/000 میلیون ریال ضررو زیان به محیط زیست وارد کرده که تنها 6/800/000 میلیون ریال آن وصول شده است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: قزوین ، متخلف ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار