رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملاردگفت:تخصیص و تامین بودجه در پیشبرد اهداف فرهنگی بسیار اثر‌گزار است اما تکیه صرف بر اعتبارات نیز با توجه به محدودیت‌های بودجه ای موجود،چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

علی‌رضا رئیس اوژن در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش بسیار برجسته و تعیین کننده عرصه در کلیه ابعاد ومسائلجاری و ساری جامعه اظهار داشت:برای پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی،مبحث تخصیص تامین بودجه بسیاراثر‌گذار است، اما تکیه صرف به اعتبارات برای فعالیت در عرصه فرهنگی با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای که وجود دارد ، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی در ادامه افزود:باید در کنار مسائل اعتباری با اتخاذ تدابیرهوشمندانه تمهیدات سازنده،فعالیت و حرکت با تکیه برکلیه ظرفیتها و امکانات موجود مورد توجه قرار گیرد.

علی رضا اوژن در پایان خاطرنشان کرد:بی‌تحرکی رخوت بار خواهد آورد و کلیه مسئولین با داشتن دغدغه های فرهنگی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های خویش و یکپارچگی و همسویی درجهت تامین منویات رهبر معظم انقلاب قادر خواهند بود، اهداف واحد تعریف شده را با هم افزایی و همگرایی فزاینده محقق وهمجد‌های مسموم فرهنگی دشمنی را رفع  و دفع نمود./

انتهای پیام/   

برچسب ها: بودجه ، اعتبار ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.