رئیس شورای شهر نرجه از اعتبار 3 میلیارد ریالی شهرداری نرجه برای تکمیل پارک پردیسگان این شهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛رحیم علی‌‌نوری در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر نرجه در خصوص میزان اعتبارت پروژه‌های شهر نرجه گفت: آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر نرجه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان، سنگ فرش معابر و بلوار اصلی با اعتباری بالغ بر 380 میلیون تومان جزو پروژه‌های بهره‌برداری شده است.


رئیس
شورای اسلامی شهر نرجه ادامه داد: آسفالت کوچه و خیابان‌های شهر نرجه نیز با مشارکت مردم صورت گرفته است که به دلیل مشارکتی بودن اعتباری برای آن پیش‌بینی نکرده‌ایم.


این مسئول شهری در خصوص ساختمان بیمه کشاورزی این شهر
گفت: شورای شهر به منظور تسهیل در امورات ثبت نام بیمه کشاورزی به کمک شهرداری، مکانی را در اختیار تعاونی روستایی رازی قرار داده است تا ثبت نام بیمه اجتماعی کشاورزان و باغداران به سهولت انجام شود.


وی بیان کرد
: تابلوی 113 اطلاعات نیز با اعتباری نزدیک به 100 میلیون ریال آماده نصب شده است تا بتوانیم دین خود را در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ادا کنیم.


علی‌نوری ادامه داد: برای هفته دولت تکمیل پارک پردیسان با احداث نمازخانه و برج نوری و همچنین خرید برق و تکمیل آبرسانی پارک با اعتبار 300 میلیون تومان در دستور قرار گرفته است؛ المان میدان ولی عصر شهر نرجه نیز برای هفته دولت با اعتبار 30 میلیون تومان افتتاح می‌شود.



انتهای پیام/
برچسب ها: نرجه ، پردیسگان ، تکمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.