افتخاری :هندبال را باید از پایه تقویت کرد

رییس انجمن هندبال ساحلی ایران تقویت تیم های پایه را در این برهه از زمان ضروری خواند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حسن افتخاری در حاشیه چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال ساحلی قهرمانی  باشگاههای کشور در آستارا گفت : پس از انجام دور نهایی مسابقات هندبال ساحلی باشگاههای کشور ، تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک ساحلی آسیا آماده می شود.

وی اضافه کرد: مسابقات المپیک ساحلی آسیا به میزبانی تایلند در دهه سوم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

افتخاری کشورهای ژاپن، تایلند و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس را جزو قدرت های هندبال ساحلی آسیا ذکر کرد و گفت: هندبالیست های تیم ملی هندبال ساحلی ایران با انجام تمرینات مداوم و اردوهای فشرده در نقاط مختلف ، از آمادگی لازم برای انجام بازی های آسیایی برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی هندبال ساحلی تا زمان آغاز بازی های المپیک ساحلی تایلند در هر ماه یک بار در شهرستان های ساحلی کشور برگزار می شود.

افتخاری افزود: پس از چهاردهمین دوره رقابت های هندبال ساحلی باشگاه های کشور ، پیش بینی می شود نخستین دور از اردوی تیم ملی در دهه سوم مرداد ماه جاری در ساحل زیبای شهرستان آستارا برگزار شود.

 وی ادامه داد: هندبال ساحلی با حمایت فدراسیون هندبال و سایر ارگان های فعال در حوزه ورزش، می تواند نظیر تیم ملی فوتبال ساحلی تبدیل به یک قدرت برتر در آسیا شود.

افتخاری در ادامه از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی کشور در رده سنی جوانان خبر داد و بیان کرد: این مسابقات در دهه نخست مهرماه سال جاری در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود.

رییس انجمن هندبال ساحلی ایران تقویت تیم های پایه را در این برهه از زمان ضروری خواند و اظهار کرد: با مشارکت وزارت آموزش و پرورش در سال 94 قصد توسعه این رشته ورزشی را در سطح کشور داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سطح برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور در آستارا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این رقابت ها بدون حضور 60 بازیکن تراز اول کشوری و بدون حضور بازیکنان سالنی هندبال در سطح کیفی ایده آلی برگزار شد.

وی با ابراز رضایت از قضاوت داوران ملی حاضر در رقابت های هندبال ساحلی کشور گفت: هشت داور ملی از شهرستان های بوشهر ، کرمانشاه ، تهران و مازنداران به سرپرستی فرامرز می آبادی قضاوت خوبی را از هفتم تا دهم مرداد ماه در ساحل آستارا انجام دادند.

وی با تقدیر از فدراسیون هندبال ایران و نیز هیات هندبال استان گیلان ، ادامه داد: چهاردهمین دوره رقابت های هندبال ساحلی باشگاه های کشور با همکاری فرمانداری ، اداره ورزش و جوانان ، شهرداری ، هلال احمر و سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، هندبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار