تاکنون 33 میلیارد تومان از پایگاه‌های شهری و مصلی‌های نماز عید فطر جمع‌آوری شده است.

 سعید ستاری معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جمع‌آوری و توزیع فطریه و کفاره در مراکز و پایگاه‌های امداد در سطح کشور گفت: طبق فتوای مقام معظم رهبری و مراجع عظام، کمیته امداد و مسئول جمع آوری فطریه و کفاره مردم مسلمان است و برا این اساس در عید سعید فطر 93 38 هزار پایگاه که 23 هزار پایگاه در مساجد و 15 هزار پایگاه امداد و مصلی‌ها در سراسر کشور روز عید سعید فطر ، فطریه ، کفاره عمد و غیر عمد مردم مسلمان را جمع‌آوری کردند.

وی با  بیان اینکه تاکنون 33 میلیارد و 500 میلیون تومان آمار اولیه فطریه و کفاره است افزود: 27 میلیارد تومان فطریه عام و 4 میلیارد و 600 میلیون تومان کفاره ‌ی غیر عمد جمع‌آوری و توزیع شده پایگاه‌های شهری و مصلی‌ها است و هنوز آمار مساجد اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده در اختیار نیازمندان شناسایی شده زیر نظر جماعات مساجد در همان محله و منطقه قرار می گیرد .

ستاری در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته 70 میلیارد تومان از محل فطریه و کفاره جمع آوری شد که امسال پیش بینی جمع‌آوری 100 میلیارد تومان شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: فطریه ، جمع آوری ، کفاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار