روزبرگ: شدت مبارزه بین من و لوئیس کم نخواهد شد

نیکو روزبرگ معتقد است جنگ بین او و همیلتون بر سر قهرمانی فصل تا آخرین گرندپری سال ادامه خواهد داشت و بعد از تعطیلات تابستانی روند رقابت بین آنها تغییری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران   در گرندپری مجارستان لوئیس همیلتون و نیکو روزبرگ با استراتژی‌ها متفاوتی در هونگارورینگ رقابت می‌کردند. زمانی‌که روزبرگ در نتیجه ورود اتومبیل ایمنی پشت سر لوئیس همیلتون حضور یافت، لوئیس راه را برای او باز نکرد و البته نیکو هم به اندازه کافی به مرسدس او نزدیک نشده بود.

بعد از این اتفاق پیش‌بینی می‌شود شدت رقابت بین دو راننده مرسدس در رقابت‌های بعدی افزایش پیدا کند. اما روزبرگ هم معتقد است بعد از تعطیلات روند رقابت بین او و لوئیس تغییری نخواهد کرد.
او گفت:صد درصد دز رقابت بین ما در این روزها خیلی خیلی زیاد است. اما خوب این کاملاً نرمال است، چون برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنیم. هر دوی ما دوست داریم در هر رقابت پیروز باشیم.

این رقابت هم به همین نحو تا پایان سال ادامه خواهد داشت. اما خوب این رقابت در پیست نباید طوری باشد که احترام بین ما خدشه‌دار شود. من در حال حاضر به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

روزبرگ همچنین عنوان کرد برای رقابت‌های بعد از تعطیلات هم زیاد هیجان‌زده نیست.

او ادامه داد: خیلی هیجان‌زده نیستم. این تعطیلات خیلی طولانی است و شاید کمی کسل‌کننده هم باشد. اگر یک هفته بعد باز هم رقابت باشد، حاضرم.

روزبرگ در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه اگر جای لوئیس بود در گرندپری مجارستان راه را باز می‌کرد یا نه؟ گفت:  فکر کنم موضوع صحبت ما این نبود. شاید جوابی که بدهم به بحث‌های تئوری ارتباط داشته باشد. به همین دلیل زیاد مهم نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: روزبرگ ، لوئیس ، همیلتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار