میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

آغاز عملیات احداث باند کندرو آزادگان مسیر غرب به شرق

معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 16از اجرای عملیات احداث باند کندرو آزادگان مسیر غرب به شرق حد فاصل پل معراج تا شهید رجایی جنوب خبر داد

حامد میرزابیگی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش تأمین ایمنی  خودروهایی که از آزادگان مسیر غرب به شرق قصد ورود به شهید رجایی جنوب دارند، عملیات احداث باند کندرو و آزادگان مسیر غرب به شرق آغاز شد.

وی افزود: عملیات احداث باند کندرو آزادگان مسیر غرب به شرق حد فاصل پل معراج تا شهید رجایی جنوب که از 11 مرداد ماه آغاز شده به منظور افزایش تردد در این مسیر برای اولین اول مهر ماه افتتاح  خواهد شد.

میرزابیگی در ادامه عنوان کرد:‌ با  احداث این باند خودروها 700متر قبل از خروجی جنوب وارد به این باند می‌شوند و با یک امنیت مناسب به شهید رجایی جنوب می‌رسند.

وی در ادامه با اشاره به این که این خودروها وارد باند کندرو نمی‌شدند، اظهار کرد: این کندرو به طول 700متر بوده که با ورود خودروها به این مسیر سرعت خودروها کم و  حواث در این مسیر کاهش خواهد یافت.

میرزابیگی در پایان خاطرنشان کرد:‌ هزینه برآورد شده عملیات احداث باند کندرو آزادگان مسیر غرب به شرق حد فاصل پل معراج تا شهید رجایی جنوب را یک میلیارد تومان برآورد شده  است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملیات ، احداث ، ازادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار