به دنبال برنامه‌ی بچه‌های غزه، بچه‌های ایران؛

رونمایی از کمپین نوجوانان غزه در برج میلاد/ عمو پورنگ و هوشنگ مرادی کرمانی در برج میلاد

پنج شنبه 16 مرداد جمعی از هنرمندان، نویسندگان، خوانندگان و شاعران صاحب نام کشورمان برای امضاء طومار بین‌المللی در برج میلاد دور یکدیگر جمع می‌شوند.

به گزارشخبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانحاضر در نشست؛ فراخوان تجمع بزرگ کودکان و نوجوانان ایرانی در حمایت از کودکان مظلوم غزه که در سالن جلسات شبکه جهانی جام جم برگزار شد، علی طلوعی مدیر شبکه جهانی جام جم، ضمن تبریک عید سعید فطر و روز خبرنگار و اصحاب رسانه گفت: با شرایط روز دنیا و جنایات رژیم صهیونیستی در خصوص غزه و فضای غم انگیز آن آشنا هستیم اگر خیلی از جنایات رژیم صهیونیستی را مرور کنیم می‌بینیم بیشترین طیفی که در این جنگ آسیب دیدند کودکان هستند که به هیچ عنوان این عمل برای صهیونیست‌ها قابل قبول و مهم نیست.

وی افزود: طبق آمار یونیسف و صندوق حمایت، بیش از 300 کودک جان خود را از دست دادند که به عبارتی بالای 30 درصد کودکان کشته شدند. در این راستا تمام رسانه‌های غربی و روزنامه‌های پر تیراژ دنیا سکوت کردند و به دنبال آن شبکه‌های اجتماعی ،حساب کاربران حامی مردم غزه را مسدود کرده است.

طلوعی با اشاره به تدابیر موقعیت سیما تصریح کرد: با تدبیر معاونت سیما شبکه‌ی جهانی جام جم وظیفه دارد از ظرفیت شبکه‌ها در راستای کار رسانه‌ای استفاده کند، بنابراین برنامه‌ی بچه‌های ایران- بچه‌های غزه به مدت سه روز روی آنتن می‌رود که بعد بین‌المللی بودن این شبکه، دلیل سپردن این مأموریت به آن است.

 طوماری در حمایت از کودکان غزه در برج میلاد امضاء می‌شود

 
مدیر شبکه جهانی جام جم افزود: از ظرفیت مجریان محبوب مردم، شاعران صاحب نام و نیز نویسندگان و بازیگران محبوب مردم در روز پنج شنبه ساعت 5 تا 7 در برج میلاد استفاده خواهد شد.

همه‌ی کودکان و مردم به حمایت از مردم غزه در برج میلاد گرد هم خواهد آمد و در آنجا طوماری امضاء می‌شود تا به دست جوامع بین‌المللی برسد.

  رونمایی از کمپین نوجوانان غزه در برج میلاد
 
بنابراین گزارش؛ همزمان با شبکه جهانی جام جم شبکه‌های یک، دو، تهران، آموزش، قرآن و پویا برنامه‌هایی را روی آنتن می‌برند و در ادامه مجریان محبوب سیما و نیز  نویسندگان به همراه بازیگران در برج میلاد دور هم جمع خواهند شد که به دنبال آن پنج قطعه موسیقی کودکان در کنار آنها رونمایی می‌شود. موج مقاومت برنامه‌ای رادیویی بوده که در آن روز روی آنتن می‌رود.
 
عمو فیتیله، عمو پورنگ، عمو قناد و دیگر مجریان محبوب کودکان در برج میلاد


 در روز پنج شنبه ارتباط تصویری با مراکز استان‌ها، مسابقه‌ی با عنوان دلنوشته‌ی کودکان برگزار می‌شود که به صورت کلی از همه‌ی ظرفیت رسانه‌ی ملی در حوزه معاونت سیاسی، معاونت برون مرزی و معاونت استان‌ها و نیز شبکه‌های رادیویی استفاده می‌شود.
  
همه‌ی مجریان محبوب کودکان چون عمو فیتیله، عمو پورنگ، عمو قناد و دیگر مجریان در برج میلاد دور هم جمع می‌شوند و در آنجا از کمپین نوجوانان غزه نیز رونمایی می‌شود.

بنابراین گزارش؛ مجریان گیتی خامنه، الهه رضایی و از بازیگران مجری پرستو گلستانی، مریم سعادت، لیلی رشیدی و از نویسندگان سرشناس کشورمان مصطفی رحماندوست، هوشنگ مرادی کرمانی در برج میلاد حاضر می‌شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، بچه های ، غزه ، شبکه ، سیما ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
آیدا
۱۷:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
وای من خیلی عمو پورنگ رو دوست دالـــــم مرسی بابت این پست
آخرین اخبار