مدیرکل امور اقتصادی استانداری از تخصیص 11 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در سالجاری به صندوق مهر رضا (ع)خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، نشست هم اندیشی تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور معاونان صندوق مهر امام رضا(ع) بمنظور توسعه امر اشتغال در خراسان شمالی برگزار شد.

محمد رضا موفق در این نشست با اشاره به تخصیص هزار و 250میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل مصوبات سفر رهبری به استان بر ضرورت جذب این اعتبار تاکید کرد. موفق در ادامه با بیان اینکه در حوزه صنعت خراسان شمالی 200 اولویت با قابلیت سرمایه گذاری وجود دارد.

نماینده ی استان در مجلس شورای اسلامی هم با انتقاد از سود بالای تسهیلات بانکی گفت: اکنون در کشور برگشت سود سرمایه پائین تر از نرخ سودبانکی است و این مانع بسیار بزرگی برای ایجاد واحد های تولیدی است./ جعفری مهارت آموزی را برای توسعه ی اشتغال پایدار مهم دانست و افزود: با تقویت فرهنگ کار و ارائه ی تسهیلات ارزان قیمت صندوق مهر رضا (ع) می توان بسیاری از معضلات بیکاری را در جامعه حل کرد.

سعیدی معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق مهر رضا (ع) هم با اشاره به 17 میلیون جویای کار در کشور گفت: امسال این صندوق به محصولاتی تسهیلات پرداخت می کند که بازار محور باشند و در زنجیره ی تولید قرار بگیرند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم با بیان اینکه زمینه ی توسعه ی مشاغل خُرد در استان فراهم است گفت: با سرمایه اندک می توان اشتغال پایدار ایجاد کرد/نیکدل ازآماده سازی زیر ساخت های شهرک صنعتی فرش خبر داد و خواستار واگذاری تسهیلات صندوق مهر رضا به متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک شد.

بابایان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هم با بیان اینکه لازمه اشتغال پایدار آموزش مهارت های فنی است/گفت: هم اکنون به این منظور 10 مرکز آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در استان فعال است.

برچسب ها: اختصاص ، تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.