ساکی: از بمباران مدرسه آنروا وحشت‌زده شدیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد از بمباران یکی مدارس سازمان ملل متحد در غزه وحشت زده شده است و تحقیقاتی را در این زمینه خواستار شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آمریکا اعلام کرد از بمباران یکی دیگر از مدارس سازمان ملل متحد در غزه که روز یکشنبه صورت گرفت ، وحشت زده شده است و تحقیقات کامل و فوری را در این زمینه خواستار شد.

"جنیفر ساکی "سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به طور روشن نگفت کدام طرف درگیری ، مسئول این حمله بوده ولی به طور ضمنی اشاره کرد که آمریکا، رژیم صهیونیست را مسئول می داند و از این رژیم خواست معیارهای بین المللی را رعایت و از صدمه زدن به غیر نظامیان خودداری کند.

ارتش اسرائیل روز گذشته تایید کرده است که به سوی هدفی در مجاورت یک مدرسه سازمان ملل متحد در رفح شلیک کرده است که هزاران فلسطینی آواره در آن نگهداری می شوند.

در ده روز اخیر ، این دهمین حمله اسرائیل به مدرسه سازمان ملل است.


ساکی گفت آمریکا از بمباران مدرسه آنروا در رفح که 3 هزار آواره در آن نگهداری می شوند وحشت زده شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود مختصات این مدرسه همچون دیگر اماکن متعلق به سازمان ملل متحد در غزه به کرات به اطلاع نیروهای ارتش رژم صهیونیستی رسیده است.

وی گفت: این گمان که نیروهای شبه نظامی در نزدیکی این منطقه، فعالیت می کنند توجیهی برای به خطر انداختن جان افراد بی گناه نیست؛ ما خواهان تحقیقات کامل و فوری در این زمینه و دیگر مدارس بمباران شده آنروا هستیم.

پیشتر نیز دبیر کل سازمان ملل متحد این حمله را به شدت محکوم کرد و پایان فوری این حملات را خواستار شد و گفت باید این دیوانگی متوقف شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات بی شمار برعلیه بشریت در کشتار مردم بی گناه غزه بایدمحاکمه و مجازات شود .
آخرین اخبار