ارومیه/

لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش بین کارگران در آذربایجان غربی

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: فرهنگ ورزش کردن باید بین کارگران در مناطق مختلف آذربایجان غربی نهادینه شود.

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: پنج مجتمع ورزشی ویژه کارگران در شهرستا‌های آذربایجان غربی وجود دارد، بنابراین برای نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش کردن در استان امکانات مقدماتی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه می‌توان ورزشگاه‌های موجود را جهت فعالیت‌های ورزشی در اختیار همه مردم قرار داد، ادامه داد: چنانچه مسئولان اداره ورزش و جوانان مربی مورد نیاز را تامین کنند، می‌توان این ورزشگا‌ه‌ها را به ورزش همگانی اختصاص داد.

دهقان با اشاره به اینکه در مهاباد، خوی، ارومیه، میاندوآب و بوکان مجتمع ورزشی وجود دارد، اظهار داشت: هر روز از ساعت پنج تا هشت صبح می‌‌توانیم این مجتمع‌ها را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اختیارات و امکاناتی که در دسترس قرار دارد، تا حد امکان نسبت به برگزاری مسابقات مختلف اقدام می‌شود، ادامه داد: در چهار ماه نخست امسال برنامه کوهپیمایی در مهاباد، طناب‌کشی در خوی و ... انجام گرفت.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی در ارتقای سطح توانایی و بازدهی نیروی کار تاثیر زیادی دارد.

وی اظهار داشت: لازمه در اختیار داشتن نیروی جهادی با توان روحی و جسمی بالا این است، که فرهنگ ورزش کردن بین مردم نهادینه شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان داشت: کارگران در توسعه اقتصادی و صنعتی استان نقش کلیدی دارند، بنابراین باید امکانات فرهنگی، ورزشی و تفریحی در اختیار آنها قرار گیردز/.

برچسب ها: کارگران ، اداره ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.