معرفی نفرات برتر مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی/گیلان قهرمان شد

نفرات برتر مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مشخص شدند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، نفرات برتر مسابقات کاراته سراسری دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در در وزن های منفی 55،منفی 61 ،منفی 68و مثبت 68 کیلوگرم کمیته   به میزبانی واحد همدان معرفی شدند.

  بر این اساس در بخش کمیته در وزن منفی  55کیلو گرم  "راضیه معماریان " ار استان هرمزگان موفق به کسب مقام اول شد  و" مریم سلیمانی" از استان مازندران به مقام دوم رسید ،"سپیده سعادتی" از استان اصفهان  و"مهتاب نوروزی" از استان  البرز  مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.



  در وزن منفی 61 کیلوگرم خانمها "فاطمه شفیعی"از استان گیلان، " مهتاب امیری" از استان لرستان "نادیا بهزادی" از استان البرز و صدیقه گراوندی از استان کرمانشاه به ترتیب موفق به کسب  مقام های اول، دوم و سوم مشترک شدند.

در ادامه مسابقات در وزن منفی 68  کیلوگرم "ندا دلدار " از استان گیلان مدال طلا را از آن خود کرد و همچنین "مهشید یعقوبیان"  از استان مازندران به مقام دوم رسید و "هنگامه جعفری" از استان اصفهان و " مریم اکبری " از استان کرمانشاه  به ترتیب موفق به کسب و سوم مشترک شدند.

در وزن مثبت 68 کیلوگرم " الهه رضازاده " ازاستان کرمان مقام اول ،" زهرا برزگر " از استان مازندران مقام دوم و "زهرا فلاحتی " از استان تهران و " پریما مرادی" از استان گیلان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در کاتای انفرادی نیز " ندا رضایی" از استان البرز به مقام اول، "الهه نعمتی پور" از استان کردستان به مقام دوم و"نسرین ایمانی" از استان خراسان شمالی بر سکوی سومی دست یافتند، فائزه مساواتی از استان مارندران نیز به مقام چهارمی دست یافت.

گفتنی است:مسابقات کشوری دختران دانشگاه آزاد اسلامی در رشته  کاراته با حضور  185 ورزشکار از 18 تیم سراسر کشور در مجتمع ورزش امام علی (ع) واحد همدان برای مشخص شدن تیم قهرمان حال برگزاری است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار