سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هیچ فردی جایگزین استیلی نمی‌شود/رحیمی با حفظ سمت از هیأت مدیره کنار رفت

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت جایگزین استیلی درهیأت مدیره گفت: هیچ فردی جایگزین استیلی نخواهد شد، فقط رحیمی از ترکیب هیأت مدیره کنار می‌رود.

محمدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رحیمی با حفظ سمت مدیرعاملی از هیأت مدیره خارج شده و ترکیب هیأت مدیر هفت نفره شد، بر این اساس نیازی به انتخاب جایگزینی برای استیلی نیست.
 
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه حضور پوستی در هیأت مدیره پرسپولیس گفت: هیچ گزینه‌ای برای جایگزینی استیلی نداریم چراکه هیچ کس به هیأت مدیره اضافه نمی‌شود و ما با همان تعداد نفرات به کارمان ادامه می‌دهیم.
 
وی در مورد نتیجه جلسه هیأت مدیره تصریح کرد: مسائل کلی از جمله مشکلات مالی که چند وقتی است باشگاه درگیر آن است در جلسه هیات مدیره  مورد بحث قرار گرفت.
 
سیاسی در ادامه بیان کرد: برای اینکه مشکلات مالی پیش رو برطرف شود هزینه‌هایی را به این امر تخصیص دادیم.
 
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد عدم پرداخت چک 5 میلیاردی توسط اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: اسپانسر قرار بود پنج میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت کند اما دو میلیارد به حساب باشگاه ریخته است به هر حال اسپانسر قرار است ظرف یک ماه مابقی تعهداتش را پرداخت کنند.
 
 وی در مورد وضعیت مدافع کاستاریکایی گفت: مسئولان در حال برطرف کردن امور مربوط به حضور مدافع کاستاریکایی به ایران هستند بر این اساس این بازیکن تا چند روز آینده به ایران می‌آید.
 
سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ قرارداد بازیکنان ما مشکلی ندارد و اگر بازرسی کل کشور هم مبالغ را بررسی کند به مورد مشکوکی بر نمی‌خورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، قرارد اد ، استیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار