انتقاد معاون علمی و فناوری ریاست جمهور به پارکهای علم و فناوری؛

پارک‌های علم و فناوری تنها وزارت علوم را تحویل می‌گیرند

پارکهای علم و فناوری فقط وزارت علوم را تحویل می‌گیرند در حالی که برای بهبود فعالیتها باید با یک دیگر همکاری داشته و به نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست هم اندیشی روسای پارکهای علم و فناوری کشور که در سالن همایش‌های سازمان بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، طی سخنرانی گفت: برای بهبود فعالیتها و دستگاه‌های مختلف و البته حل مشکلات تنها راه همدلی است چنانچه باید یک تحول جدی در بحث اقتصاد کشور رخ دهد البته در این راستا صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یک سرمایه ثبت شده است البته این صندوق در مواردی نیز باید جهت گیری خود را عوض کند. 

وی افزود: یکی از انتقادهای من این است که پارک‌های علم و فناوری تنها وزارت علوم را تحویل می‌گیرند در حالی که برای حل مشکلات باید با یکدیگر همکاری داشته تا به نتیجه برسیم.

ستاری تصریح کرد: در خصوص ساختار معاونت باید بگویم که ما اصلا ساختار استانی نداریم و البته باید به بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی ارائه شود که نخبگان در استانهای خود به دلیل وجود برخی وابستگی‌ها باقی بمانند. 

وی اظهار داشت: البته در این راستا هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد اما باید به این نکته توجه شود که ما هرچقدر بزرگتر شویم نا کارآمدتر می‌شویم بنابراین باید بتوانیم از تمام امکانات استفاده کنیم. چرا که هنر ما در استفاده کردن از سرمایه‌های انسانی است.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار