بادامچیان در مراسم بزرگداشت شهید آیت

آیت می گفت میرحسین عضو خط پیمان است که آن منتهی به آمریکا می شود/مهره شناسی آیت در جریان ملی شدن صنعت نفت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مخالفان و دشمنان شهید آیت طیف عجیب و غریبی هستند که در یک طرف میرحسین موسوی مدعی انقلاب و جوراب مرگ بر آمریکا بپوش با لیبرال ها، نهضت آزادی، گروه های کمونیست، گروه فرقان، گروه منافقین، پاایرانیست ها و پیمانی ها یک مشی را علیه آیت داشتند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اسداله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در اولین بزرگداشت شهید حسن آیت که بعداز ظهر امروز در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت که نگاهی به زندگی شهید آیت نشان می دهد در چنان موقعیت حساسی که در نظام جمهوری اسلامی که همه توطئه ها و انحرافها و مقام پرستی در فضای آزاد بعد از فرو ریختن استبداد و رژیم شاه به وجود می‌آید ،شهید آیت درس انجام وظیفه میدهد. شهید آیت با تدبیر و برنامه‌ریزی تمام شیطنت‌ ها و جوسازی‌ها را افشا میکند.
 
وی تصریح کرد: پس از فرو ریختن نظام شاه در 2 ماه 200 حزب شکل می‌گیرد و حزب توده 60 نشریه منتشر می‌کند و لیبرالها در تلاش جدی علیه انقلاب و به نفع آمریکا کار می کنند در نتیجه باید غیر از شناخت آثار آیت از مقابله کنندگان وی را بشناسیم.
 
نائب رئیس جبهه خط امام و رهبری تصریح کرد: مخالفان و دشمنان آیت طیف عجیب و غریبی هستند یک طرف میرحسین موسوی مدعی انقلاب و جوراب مرگ بر آمریکا بپوش و دیگری لیبرالها و یک طرف نهضت  آزادی،‌گروه کمونیست،‌گروه فرقان ، گروه منافقین،‌پان ایرانیست ها و پیمانی‌ها که مخالف اصل ولایت فقیه هستند با همه اختلاف سلیقه‌‌هاعلیه شهید آیت یک مشی را دنبال می‌کنند البته در این بین شهید مطهری، شهی عراقی، شهدای 7 تیر و شهید آیت هم در یک طرف هستند.

وی ادامه داد: در این میان بیان سازش‌ناپذیر شهید آیت مطرح می‌شود که بدون هیچگونه کوتاه آمدنی در مسیر روشنگری برای توده های مردم در مسیر امام و خط انقلاب فعال می‌شود.
 
بادامچیان گفت: آیت با بصیرت،‌شجاعت و شهامت و بدون هیچ سازشکاری صحبت می‌کرد و فشارها و مصلحت‌ها بر روی وی اثر نمی‌گذاشت البته آیت مسائل نظام را در امتداد خط ولایت رعایت می‌کرد و در آن دقیق بود.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اظهار داشت: اولین عبرت این است که اگر کسی می خواهد رهروی راه شهدا و شهید آیت باشد و اگر شهید بهشتی است و خود یک ملت است مظلوم بماند.
 
وی ادامه داد: تهاجم علیه آیت باعث ترسش نشد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد البته عبرت دوم این است که آیت اگر در زندگانی اش می یافت که چیزی حق است از آن دریغ نمی کرد و مواضع گذشته خود را تغییر می داد.
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: آیت وقتی دید که جریانات انحرافی دکتر مصدق را به جای آیت الله کاشانی پیشوای ملت می کنند و در کنار آن ملی گرایی را تبلیغ می کنند و سیاستی به کار می گیرند مبنی براینکه آمریکا در مبارزه با انگلستان و در به دام نیفتادن شوروی به درد ما می خورد تمامی این مسائل را افشا کرد.  
 
بادامچیان اضافه کرد: عبرت سوم این است که شهید آیت در جریان ملی شدن صنعت نفت مهره شناسی کرد که این امر یکی از زیباترین درس های آیت برای نسل ماست و علت این که آیت به راحتی قطب زاده و بنی صدر را می شناسد همین آگاهی آیت از مهره سازی مخفی استکبار است.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: آیت پس از انقلاب توانست با این مهره ها برخورد کند البته وی در رویدادها تحلیل نداشت و جریانی تحلیل می کرد به همین خاطر می گفت که جریان مصدق انحرافی است و برای وی فرقی نمی کرد که میرحسین مصدقی است یا نهضت آزادی و یا برخی از نزدیکان امام چرا که آیت می گفت این ها از جریان انقلاب خارج هستند.
 
بادامچیان تصریح کرد: در مسئله نوار آیت که آن را از بنی صدر گرفتیم فهمیدیم که آن تهمت است و در همان جا مشخص شد که چهره بنی صدر چه قدر پلید است.  
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: در شب هفتم تیر شهید بهشتی با آیت علیه میرحسین برخورد کرد البته در آن شب بحث واگذار کردن وزارت خارجه به میرحسین مطرح شد که شهید آیت با این امر مخالفت کرد و گفت میرحسین عضو خط پیمان است که آن منتهی به آمریکا می شود البته در آن شب با اکثریت مختصری واگذار کردن وزارت خارجه به میرحسین تصویب شد که آیت پس از این اتفاق گفت به عنوان نماینده ملت با این امر مخالفت می کنم و طرفداران میرحسین گفتند که آیت حق ندارد علیه تشکیلات عمل کند.  
 
بادامچیان در پایان خاطر نشان کرد: در آن جلسه مرحوم عسگراولادی تخلفات میرحسین را مطرح کرد و شهید بهشتی در پایان جمع بندی کردند که به این موضوع رسیدگی می کنند که در آن شب به لقاالله پیوستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آیت ، مراسم ، سالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار