آشتیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جعلی بودن کارت‌های پایان خدمت رسوایی بزرگ فوتبال ما است/ بازیکن پدیده‌ای در فوتبالمان به چشم نمی‌خورد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: جعلی بودن کارت معافیت بازیکنان رسوایی بزرگی در فوتبال ما بوده و این کار خلاف قانون است.

ابراهمیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از جعلی بودن کارت پایان خدمت چند تن از بازیکنان افزود: این جریانات برای فوتبال ما یک رسوایی به حساب می‌آید و این بازیکنان باید محروم شوند تا جوان‌های دیگر این کار ناپسند را یاد نگیرند.
جعل کردن کارت پایان خدمت توسط این بازیکنان خلاف قانون است و باید به این موضوع رسیدگی شود تا درس عبرت برای دیگر جوان‌ها در فوتبال شود.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: بهتر بود که این بازیکنان خدمت سربازی را می‌رفتند و بعد در کمال آرامش در تیم‌های مورد علاقه خود بازی فوتبال را شروع می‌کردند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های انجام گرفته در لیگ چهاردهم بیان کرد: متاسفانه بازی‌های پویایی از تیم‌ها در هفته اول مشاهده نکردیم و دلیل این امر دیر جا به جا شدن بازیکنان در تیم‌ها است و اکثر بازی‌ها به صورت سنتی بود چراکه تاکتیک‌های برنامه‌ریزی شده‌ای در این بازی‌ها نظاره‌گر نبودیم و اکثر تیم‌ها در کار گروهی ناهماهنگ بودند.

آشتیانی در ادامه اظهار داشت: باعث تاسف است که در فوتبالمان بازیکنان پدیده‌ای نداریم چرا که وجود بازیکنان خوب باعث می‌شود که لیگ پویایی داشته باشیم ولی نبود برنامه‌ریزی مناسب در تیم‌ها سطح بازی‌ها را پایین می‌آورد و حضور تماشاگران در استادیوم‌ها نیز رو به کاهش می‌رود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی پرسپولیس و فولاد افزود: تیم پرسپولیس با توجه به بازیکنان جوانی که دارد از نظر فنی نسبت به تیم‌های دیگر در لیگ چهاردهم برتری دارد ولی این تیم در بعضی موارد ضعف دارد که البته می‌تواند در هفته‌های بعدی به رشد بهتری برسد.

وی در ادامه بیان کرد: عدم حضور سیدجلال حسینی در تیم پرسپولیس می‌تواند خط دفاعی را با مشکلاتی رو به رو کند.

آشتیانی درباره ارزیابی‌اش از دروازه‌بان‌های تیم استقلال و پرسپولیس بیان کرد: سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس با توجه به بازی اخیر خود که نتوانست توپ را از دروازه‌بان دفع کند کار خود را برای دروازه‌بانی در بازی دیگر سخت کرد و احتمال اینکه کادر فنی از نیلسون در بازی پرسپولیس و فولاد استفاده کند زیاد است.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم استقلال نیز از 2 دروازه‌بان خود به خوبی در بازیهای لیگ استفاده کند و همین طور از دروازه‌بان برزیلی خود بتواند استفاده لازم را ببرد تا این دروازه‌بان با تیم هماهنگ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار